Mario Geplaatst: 20 mei 2019 Geplaatst: 20 mei 2019 Aandacht voor de mensen die CNG willen tanken bij DATS in Maasmechelen. Het betreft hier een mooi uitgeruste pomp waarvan je denkt: Hier gaat het lukken... Terrara!!!....ik stond hier al 3 keer op rij aan een pomp die geen gas kon aanbieden. Leeg! Weeral doorgereden naar Bruno's in Genk ( 28km verder) Hier zijn nooit problemen! Altijd gas aanwezig. Onbemande tankstations geven de meeste problemen! Ergernis troef dus....had ik maar een LPG wagen gekocht. Dat gas kan je overal tanken. 1
muscles Geplaatst: 20 mei 2019 Geplaatst: 20 mei 2019 @Mario Ik heb zoiets alleen maar bij Dats in Tongeren meegemaakt. Allee, die CNG-pomp in Maasmechelen is niet leeg (de CNG komt via de aardgasleiding in de CNG-installatie al waar het samengedrukt wordt tot 200 bar). Er is gewoon een probleem met de CNG-installatie. Dat is dan waarschijnlijk de eerste keer dat dit gebeurt in Maasmechelen. Ik tank daar zelf bijna niet maar de keren dat ik er CNG getankt heb, was er nooit een probleem. Onbemande tankstations hebben het voordeel dat je er altijd kan tanken: 's zondags, 's nachts, 's morgens heel vroeg, wanneer je zelf wil. Bij de overgrote meerderheid van de LPG-stations kan je 's zondags helemaal geen LPG tanken, en de LPG-stations zijn serieus aan het verminderen in België: ongeveer 400 LPG-stations. Uiteraard zijn dat er nog altijd meer dan de CNG-stations. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aardgasrijder Geplaatst: 20 mei 2019 Geplaatst: 20 mei 2019 @Mario vreemd, ik ben er al enkele keren gestopt, nog nooit problemen gekend. Laatste keer dat ik er tankte was wel een maand geleden. Is Dats op de hoogte? 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl)
Jan Robert Geplaatst: 20 mei 2019 Geplaatst: 20 mei 2019 1 uur geleden, Aardgasrijder zei: @Mario vreemd, ik ben er al enkele keren gestopt, nog nooit problemen gekend. Laatste keer dat ik er tankte was wel een maand geleden. Is Dats op de hoogte? inderdaad goed om de eigenaar/uitbater op de hoogte te houden; er kan altijd een technisch probleem zijn, stel ze op de hoogte en dan kunnen ze ingrijpen.
Aardgasrijder Geplaatst: 30 november 2020 Geplaatst: 30 november 2020 Vandaag nog eens gaan volproppen bij Dats in Maasmechelen. Pomp 5 werkte niet (de volledige pomp niet, ook niet benzine en diesel), blijkbaar een probleem met de terminal. Wagen omgezet naar pomp 6 en dit werkte gewoon. Zeer snelle vulling en heel goeie druk, meer dan 20 kg voor 19,99 € Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl)
Aardgasrijder Geplaatst: 31 december 2020 Geplaatst: 31 december 2020 Gisteren heb ik de pomp in storing laten gaan (denk ik). Ik heb Dats niet verwittigd, omdat ik denk dat het misschien gewoon een tijdelijke foutmelding was. Wat was er aan de hand? Ik ben vorige week gaan tanken, omdat onze CNG op was. Toen was de tank maar voor 90% afgevuld schat ik, waardoor ik na enkele verplaatsingen al snel zag dat de tank sneller zou leeggeraken. Mijn vrouw rijdt tegenwoordig doorgaans met onze Touran rond, ik zelf met de dieselkachel Omdat ik enkel de Touran meeneem naar mijn werk als ik er getankt dient te worden, want ik passeer dan in Maasmechelen, had ik de wagen gisteren meegenomen om bij te vullen, volgende week start de werkweek weer en het kwam me goed uit om gisteren te tanken. Ik koppel het pistool aan en vullen ging aardig snel. Ik tank iets meer dan 5 kg en dan begint normaal gesproken de procedure om de druk in de tank te meten en vult de tank verder. Daar is toen de foutmelding gekomen, error 5805 of 5808 verscheen op het scherm. Ook na het afkoppelen bleef de foutmelding staan... Dus... als iemand een probleem zou hebben in Maasmechelen 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen