janvg Geplaatst: 18 mei 2019 Delen Geplaatst: 18 mei 2019 (aangepast) Hoi, Ik zou graag de actuele snelheid en het verbruik zien in het kleine display en volgens mij moet dit mogelijk zijn. Nu staat daar (als de navigatie aan staat) de routeaanduiding. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet instellen; ik zie een aantal parameters staan bij MFA (Mult Functie Indicatie), maar deze staan allemaal aangevinkt. In de handleiding vind ik hierover niets terug (p19). Wie kan mij helpen? 18 mei 2019 aangepast door janvg Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 18 mei 2019 Delen Geplaatst: 18 mei 2019 @janvg Als je een foto van je dashboard en stuur erbij gevoegd had, dan had ik je waarschijnlijk al kunnen helpen. Ik weet echter zo niet in hoeverre de knopjes op je stuur verschillen van die in mijn Octavia. Want normaal moet je het rechterwieltje op je stuur verdraaien om iets anders te zien in het kleine display. Op dat wieltje kan je ook drukken om bij je gemiddeld verbruik te veranderen van "na start" naar "na het tanken" naar "langdurig". Onder dat wieltje kan ik daar rechtsonder nog op een deel van het stuur drukken om iets anders in het menu te zien. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 19 mei 2019 Delen Geplaatst: 19 mei 2019 Je moet in het MFA menu staan.(door op het stuur aan de rechtse kant op de knopje drukken die links en rechts van de centrale knop staan. Als je hierin staat kan je doorrolllen met de grote knoppen rechts ernaast : naar boven en beneden. Maar je kan niet alles tegelijk tonen. ofwel verbruik actueel ofwel verbruik 1 of verbruik 2 of een andere functie natuurlijk. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvg Geplaatst: 19 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2019 12 minuten geleden, pluxy zei: Je moet in het MFA menu staan.(door op het stuur aan de rechtse kant op de knopje drukken die links en rechts van de centrale knop staan. Als je hierin staat kan je doorrolllen met de grote knoppen rechts ernaast : naar boven en beneden. Maar je kan niet alles tegelijk tonen. ofwel verbruik actueel ofwel verbruik 1 of verbruik 2 of een andere functie natuurlijk. Ik dacht ook dat het op zo'n manier zou moeten, maar het rare is dat ALLE mogelijkheden aangevinkt staan?! Betekent dit dat ik de optie die ik wil zien dus moet UITvinken? Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI : Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 19 mei 2019 Delen Geplaatst: 19 mei 2019 Ja, alle mogelijkheden in een doorrol lijst(op een volgend scherm, maar niet alles op 1 scherm) Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 19 mei 2019 Delen Geplaatst: 19 mei 2019 1 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen