Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Log in om dit te volgen  
Fie

Tankstation Dijon

Recommended Posts

Hallo, 

Weet er iemand of het cng-tankstation in Dijon werkt?

Het tankstation in Mâcon (bancontact) en Chalon-sur-Saône werkt niet. (13 april 2019)

groeten,

Sofie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het tankstation van Engie in Dijon wordt wel goed in werking gehouden vermits gemeentediensten en vuilniswagens er ook tanken. Dus zal nooit lang in panne blijven. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb in Dijon centrum getankt op 14 april en 29 april.

Toen ik op 29 april mijn bankkaart na de tankbeurt  terug aanmeldde, om een bewijs, weigerde hij.

Dezelfde melding als in Valbonne, enkel nog gas voor leden.

't Is triestig gesteld in Frankrijk, eigenlijk onderontwikeld zo te zien.

In Valbonne heb ik drie Italianen zien wenen.

Veel geluk,

Luc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een apeland , pfff. Binnenkort ook een trip naar Frankrijk/Macon  en ik had Chalon en/of Macon ingepland. Dat wordt dus noppes. Benzine + CNG voltanken in Merl/Luxemburg (hopelijk werkt de CNG pomp daar wel) en met een beetje geluk geraak ik dan terug tot in Luxemburg (+/- 1000 km)

aangepast door Brembos

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag hier proberen tanken 

https://www.gaz-mobilite.fr/stations-gnv/fauverney-21110-199/

Een heel goed bereikbaar splinternieuw station maar de twee betaalterminals waren in storing. Dan maar contact opgenomen met de hulplijn van Air liquide. Hun reactie : sorry meneer maar die locatie is nog heel nieuw en we kunnen nog geen connectie maken op afstand met de betaalterminals. Mijn romac kaart had er wel gewerkt dat is zeker. Maar ik ben moeten doorrijden naar de CNG pomp van Engie waar het dan wel gelukt is. Hopelijk lossen ze dit snel op want het is een meerwaarde voor het CNG netwerk in Frankrijk. Volgens de medewerker kan je er ook binnenkort met visa en MasterCard betalen. 

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uren geleden, Kris81 zei:

Mijn romac kaart had er wel gewerkt dat is zeker.

Werkt de ROMAC-kaart niet via dezelfde betaalterminal?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jawel , maar op die terminal stond dat het systeem in storing was. En de medewerker kon het nog niet van op afstand resetten. Op de Franse site met CNG stations , zie link in mijn bericht , staat duidelijk vermeld dat je er kan betalen met een romac kaart. 

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Verleden week 2 keer in Macon gaan tanken met Mastercard. Matige druk (13 kg in een lege tank) en keuze uit 3 soorten gas (???) zonder verdere prijsopgave. 1.26 euro per kg betaald.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...