Ga naar inhoud

Recommended Posts

@Martijn Volgens mij moet je bij Dats 24 zijn want zij voegen tankkaarten toe aan hun tankstations : zij hebben recent de Shell card en de Network Fleet Card toegevoegd.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uren geleden, Martijn zei:

Verder geen respons meer gehad van @Pitpoint_BE.

Komt er aan, verlof zat in de weg ?

Zeer jammer dat ik PitPoint (Lommel) dan links moet laten liggen... Ideaal gelegen op m'n weg naar huis!

Er wordt, over het hele netwerk, hard gewerkt aan kaartacceptatie tussen de verschilende merken.

Dat gaat jammer genoeg niet altijd even vlot, onder andere door praktische bezwaren, maar we doen ons best.

Leasing vertegenwoordigt een groot aandeel van de wagenverkoop in België. Deze markt kan volgens mij dan ook gemakkelijk als katalysator werken...

Het eerste stuk klopt, maar 'gemakkelijk' zou ik het niet noemen. Ook hier: we doens ons uiterste best ? 

• Vind ik leuk 1

---

PitPoint clean fuels

Driven by nature, human nature.

www.pitpoint.be

---

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 17/5/2019 om 21:14, Genenaft zei:

@Pitpoint_BE Stuur die pm ook even naar mij door, ik ben ook een professioneel met ondernemingsnummer.

Als je een specifieke vraag hebt is info@pitpoint.be handiger.

Op 17/5/2019 om 21:14, Genenaft zei:

Ik vind het hoe dan ook raar dat in Nederland wel een tankkaart bestaat met prijsvoordeel terwijl dat in België niet zo is!

Op welke doel je dan? Het is sowieso een andere, meer mature markt.

---

PitPoint clean fuels

www.pitpoint.be

---

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, muscles zei:

@Martijn Volgens mij moet je bij Dats 24 zijn want zij voegen tankkaarten toe aan hun tankstations : zij hebben recent de Shell card en de Network Fleet Card toegevoegd.

Klopt, multi-merken-kaarten voor Dats 24 bestaan reeds. Maar ik ben/was vooral op zoek naar een oplossing voor PitPoint ondersteuning.

PitPoint werkt blijkbaar aan onderlinge kaartacceptatie, en ik ben toch nog wachtende op de levering van m'n cng-wagen (aug/sep). Ik ga dus gewoon geduldig afwachten wat de toekomst brengt. ?

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, Pitpoint_BE zei:

Als je een specifieke vraag hebt is info@pitpoint.be handiger.

Op welke doel je dan? Het is sowieso een andere, meer mature markt.

Deze tankpas lijkt me interessant https://www.pitpointcleanfuels.com/nl/tankpas/

Dat een markt minder matuur is, lijkt me net een extra aanleiding om prijsprikkels te geven.  

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Ter info: we zijn ons bewust van een probleem met deze installatie, en zijn het aan het oplossen.

Ik kwam er gisteren een forumgebruiker tegen, die aan de carwash stond met een zwarte Seat (Leon?).

• Bedankt 1

---

PitPoint clean fuels

www.pitpoint.be

---

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 maanden later...
2 uren geleden, Celen zei:

vorige donderdag gaan tanken. Kreeg maar 9 kg getankt ipv bijna 14 die er naar mijn schatting zouden moeten ingaan.

Da's in alle geval geen goeie reclame voor Total Lommel. Ga de volgende keer maar tanken bij Dats 24 in Hechtel-Eksel. Daar zult ge dat normaal gezien niet aan de hand hebben.

• Vind ik leuk 1

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, sm4rty zei:

@Pitpoint_BE is er al een oplossing in zicht dan? Dit sleept nu lang aan. Het is heel eventjes goed gegaan in mijn ervaring, maar volgens de behulpzame bediening daar speelt het eigenlijk vanaf de opening.

Als je snel een antwoord wilt hebben, dan kan je Pitpoint beter rechtstreeks contacteren via hun telefoonnummer 015 796 735 of via hun email info@pitpoint.be

pitpoint_contact.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...