Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Log in om dit te volgen  
Jan Robert

apps smartphone cng stations

Recommended Posts

er komen steeds meer cng stations, en er zijn ook steeds meer CNG wagens - toch nog onbekend bij het grote publiek

bij mijn collegas merk ik ook de drempelvrees om over te stappen, vnl "waar vind ik CNG stations"

bij langere verplaatsingen buiten je dagelijks bereik, is het handig om snel te weten waar je een cng station kan vinden op het moment dat je wil bijtanken

ik gebruik hierbij vlgde gratis apps: NGVA.be (alleen vr Belgie); PitPoint; Ecomotori.net - deze apps vind ik de beste

voor de navigatie gebruik ik google maps op mijn smartphone,

om off line te kunnen navigeren gebruik ik off line kaarten die ik thuis vooraf oplaad (met on line kaarten vliegt je data er zo door)

tip: laad die kaarten op je smartphone zelf en niet op de micro sd card, de navigatie gaat hierdoor sneller (raar maar waar)

met mijn vroegere passat 1.9 tdi had ik 1200km bereik, nu met mijn passat 1.4tsi cng :CNG 500km en benzine 450km

nog steeds comfortabel, maar als ik wil optimaliseren (daar staat groen toch ook voor), heb ik nu een klein beetje planning ingebouwd

deze drie apps maken het mij gemakkellijk

eventueel nog andere tips zijn welkom

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...