Aardgasrijder Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 Bij Bruno werkt 1 van de 2 pompen, op zich is het station zelf niet vaak in panne geweest. Vandaag nog gaan tanken en pomp 10 nog altijd niet gemaakt... Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 (aangepast) Daarom ook "maar" zilver. 1 pomp op 2 defect voor zo'n lange tijd : dat gebeurt (zo goed als) nooit bij Pitpoint en Dats. Het brons voor Heverlee is door de vervelende betaalautomaat. Zoiets heb ik soms voor bij het Total station waar ik regelmatig benzine ga tanken. "Op den duur" weet je dat en dring je niet aan : zoals kaart afvegen aan de mouw, opnieuw proberen, kaart andersom steken, enz. Je gaat dan na de 1e weigering naar de andere betaalterminal. 11 augustus 2021 aangepast door Koen C Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lupuc Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Vandaag nog eens gaan voltanken en alles perfect verlopen. De compressor draaide toen ik aankwam,en toch bijna 14 kg kunnen tanken. Mijn tank was niet helemaal leeg. Alleen het BC ticketje geeft soms Adblue aan ipv CNG. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 Het GPS station in Brasschaat is voor de zoveelste keer buiten dienst. Na het insteken van de kaart kwam er een foutmelding. Uiteraard werd er nergens melding van gemaakt dat het station buiten werking was.... Heb het station op gibgas.de als defect vermeld. Ben dan maar flutgas gaan tanken in Schoten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 Ik sta toevallig net aan het station in Brasschaat, en heb dus toevalligerwijs ontdekt dat de dispenser in fout staat. Gelieve te bellen naar het nummer dat op de dispenser staat indien er problemen zijn. Er kan dus terug getankt worden. Mvg Maarten 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 De laatste tijd heb ik daar weinig problemen ondervonden. Enkele weken terug niet helemaal kunnen voltanken, maar voor de rest al een hele tijd goed gegaan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Hi all, Spijtig genoeg ligt het station tijdelijk uit, hopelijk morgen terug operationeel. Ik hou jullie op de hoogte. Grts Maarten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Ik moet vandaag gaan tanken. De panne die blijkbaar om de 3 weken optreedt is nog niet opgelost neem ik aan ? Ik zal me de nutteloze verplaatsing naar het GPS Station dus maar besparen en ineens naar een Dats24 station rijden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Het station is intussen terug operationeel Grts Maarten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 Het station werkt inderdaad terug. Jammer dat u vergat te vermelden dat de prijs werd verhoogd met maar liefst 40% : van 1.39 naar 1.95.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 Pomp voor de zoveelste keer defect ! Kan er iemand diene brol eindelijk duurzaam herstellen ???? Heel frustrerend om een paar kilometer om te rijden voor een pomp die dan niet blijkt te werken !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 Het heeft nu toch 2 maanden gewerkt, dat is al een record Ik ben er vrijdag nog gaan tanken en toen werkte alles nog goed. Kon je zien op het schermpje hoeveel de prijs er nu is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 Stond nog op 2.20 , dit is toch echt wel een kl. Pomp…. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Blijkbaar nog steeds defect en ze weigeren blijkbaar te reageren op mijn vragen. Ik vermoed dat deze kl. firma failliiet is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 De pomp is misschien in staking tegen de hoge gasprijzen Ik hoop da ze nog wel hersteld wordt en de prijs hier een beetje normaal blijft, anders zal ik toch een heel stuk moeten omrijden om te gaan tanken zonder de dieven van Dats te sponseren 😕 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 8 maart 2022 Delen Geplaatst: 8 maart 2022 Blijkbaar terug in werking. Waarschijnlijk stilgelegd om de prijs te kunnen verhogen naar 3,25…. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen