Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Tankstation Green point supplies Brasschaat

Aanbevolen berichten

Vandaag nog eens gaan tanken en nu wel goede druk. De ;boordcomputer geeft nu bij volle tanks een reikwijdte aan van 510 km. De koude heeft blijkbaar een gunstige invloed op het verbruik . Deze keer 4.7 kg/100 bij ritjes van 10 tot maximum 40 km

aangepast door Brembos
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Op 4/1/2021 om 13:41, Maarten EF zei:

Indien je problemen ondervindt bij het tanken, kan je altijd naar het nummer bellen dat je kan terugvinden op de dispenser. Zo kom je direct bij iemand van ons terecht.

@Maarten EF Is dit enkel tijdens de kantooruren, of mogen we dag en nacht storen? ;)

Er lagen al ticketjes van dinsdag 2/2 met 0,0 kg (of L, want er staat nog steeds AdBlue op denk ik), dus ik was niet den eerste die problemen had.

aangepast door SvenJ.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brembos zei:

Ik moet morgen ook gaan tanken. Zeer ergerlijk dat dit tankstaion zo vaak defect is en dat  dit nergens wordt aangegeven.

Ge zoudt hun telefoonnummer nu toch al moeten opgeslagen hebben op uw smartphone.

Dan belt ge van bij u thuis op voorhand (een dag, enkele uren) en dan zegt ge: "En zie maar dat ge daar zijt om zo laat en dat het opgelost is !"

• Hahaha 2
  • Triest 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allen

Ik ga deze voormiddag langsgaan bij het station te Brasschaat. Dus normaal gezien, zal het deze middag terug operationeel zijn. Ik hou jullie nog op de hoogte!

11 uren geleden, SvenJ. zei:

@Maarten EF Is dit enkel tijdens de kantooruren, of mogen we dag en nacht storen? ;)

Je kan hier ook buiten de kantooruren naar bellen ^_^

mvg

Maarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

ondertussen is dit station weeral meer dan een week buiten gebruik. Onbegrijpelijk ! Een korte update zou welkom zijn ! Dit kan toch echt niet meer ! Hoe wil je de mensen nu overhalen om op cng over te schakelen als de tankstations de helft van de tijd defect zijn !

aangepast door Brembos
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Station werkt weeral niet :(

Op het scherm van de betaalterminal stond "De pomp is momenteel niet beschikbaar voor het afleveren van brandstof" 

Ik heb nu ook eens geprobeerd naar het nummer te bellen dat op de pomp staat, maar kreeg niemand aan de lijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...