Lange_666 Geplaatst: 14 januari 2021 Delen Geplaatst: 14 januari 2021 Dat heeft niks met een defecte pomp te maken maar alles met een verkeerde vulling van de ondergrondse tanks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 16 januari 2021 Delen Geplaatst: 16 januari 2021 (aangepast) Vandaag nog eens gaan tanken en nu wel goede druk. De ;boordcomputer geeft nu bij volle tanks een reikwijdte aan van 510 km. De koude heeft blijkbaar een gunstige invloed op het verbruik . Deze keer 4.7 kg/100 bij ritjes van 10 tot maximum 40 km 16 januari 2021 aangepast door Brembos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 3 februari 2021 Delen Geplaatst: 3 februari 2021 Zojuist daar gaan proberen tanken, maar het station werkte weer niet. Op het schermpje van Bancontact kwam er gewoon op dat ik kon tanken, maar bij het koppelen van het pistool gebeurde er niets dan maar benzine gaan voltanken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 3 februari 2021 Delen Geplaatst: 3 februari 2021 (aangepast) Op 4/1/2021 om 13:41, Maarten EF zei: Indien je problemen ondervindt bij het tanken, kan je altijd naar het nummer bellen dat je kan terugvinden op de dispenser. Zo kom je direct bij iemand van ons terecht. @Maarten EF Is dit enkel tijdens de kantooruren, of mogen we dag en nacht storen? Er lagen al ticketjes van dinsdag 2/2 met 0,0 kg (of L, want er staat nog steeds AdBlue op denk ik), dus ik was niet den eerste die problemen had. 3 februari 2021 aangepast door SvenJ. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 3 februari 2021 Delen Geplaatst: 3 februari 2021 Ik moet morgen ook gaan tanken. Zeer ergerlijk dat dit tankstaion zo vaak defect is en dat dit nergens wordt aangegeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 3 februari 2021 Delen Geplaatst: 3 februari 2021 1 uur terug, Brembos zei: Ik moet morgen ook gaan tanken. Zeer ergerlijk dat dit tankstaion zo vaak defect is en dat dit nergens wordt aangegeven. Ge zoudt hun telefoonnummer nu toch al moeten opgeslagen hebben op uw smartphone. Dan belt ge van bij u thuis op voorhand (een dag, enkele uren) en dan zegt ge: "En zie maar dat ge daar zijt om zo laat en dat het opgelost is !" 2 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 4 februari 2021 Delen Geplaatst: 4 februari 2021 Goedemorgen allen Ik ga deze voormiddag langsgaan bij het station te Brasschaat. Dus normaal gezien, zal het deze middag terug operationeel zijn. Ik hou jullie nog op de hoogte! 11 uren geleden, SvenJ. zei: @Maarten EF Is dit enkel tijdens de kantooruren, of mogen we dag en nacht storen? Je kan hier ook buiten de kantooruren naar bellen mvg Maarten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 4 februari 2021 Delen Geplaatst: 4 februari 2021 Zou die van het onderhoud/station niet beter zijn caravan daar zetten. Op het tempo van defecten scheelt dat in reiskosten.😡 2 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 Toestel is sinds gisterenmiddag terug operationeel 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hendrik.verreydt Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 Tankstation Green point supplies katelijne-waver Wordt de kaart van romac ook niet aanvaard. Ik heb contact opgenomen met Veurne, en ze gingen het bezien. Hendrik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 In Brasschaat wordt mijn Romac kaart niet aanvaard.Ik heb ze al een half jaar op zak maar heb ze nog nooit gebruikt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Tankstation is weer defect Er hangt nu een papier over de betaalterminal "Tijdelijk buiten gebruik". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Kunnen ze niet beter een bord "tijdelijk in gebruik" plaatsen. is juister. 1 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Enige info van de beheerder over wanneer dit station terug zou werken zou welkom zijn. Onbegrijpelijk dat dit station de helft van de tijd plat ligt ! Slechte reclame voor cng. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Beste CNG-rijders, Er zit een fout in de betaalterminal. De betaalterminal wordt door een externe firma van op afstand beheerd. 'k Heb hier al meerdere malen voor gebeld, maar het raakt niet opgelost. Ik houd jullie op de hoogte. mvg Maarten 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Mja een spijtige zaak. Hopelijk kunnen jullie het geleden omzetverlies verhalen op die klungelaars die de betaalterminal beheren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 26 maart 2021 Delen Geplaatst: 26 maart 2021 (aangepast) ondertussen is dit station weeral meer dan een week buiten gebruik. Onbegrijpelijk ! Een korte update zou welkom zijn ! Dit kan toch echt niet meer ! Hoe wil je de mensen nu overhalen om op cng over te schakelen als de tankstations de helft van de tijd defect zijn ! 26 maart 2021 aangepast door Brembos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 27 maart 2021 Delen Geplaatst: 27 maart 2021 Goed nieuws. Dit station werkt terug. Zeer goede druk en de prijs is nu 0.89 voor H gas. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 29 maart 2021 Delen Geplaatst: 29 maart 2021 Klopt, het toestel is sinds vrijdagavond terug operationeel Grts Maarten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Station werkt weeral niet Op het scherm van de betaalterminal stond "De pomp is momenteel niet beschikbaar voor het afleveren van brandstof" Ik heb nu ook eens geprobeerd naar het nummer te bellen dat op de pomp staat, maar kreeg niemand aan de lijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen