Populair bericht cngtom Geplaatst: 10 mei 2016 Populair bericht Delen Geplaatst: 10 mei 2016 Ondertussen is mijn skoda octavia combi g-tec een kleine week in mijn bezit. Alle verwachtingen zijn ingelost, of zelfs overtroffen. Het is een zeer stille motor, met meer pit dan ik verwacht had (mijn vorige wagen moet dan echt wel uitgeput geweest zijn). Ook het rijcomfort is zalig. Hij staat redelijk hard afgeveerd, maar dat vind ik eerder positief, hierdoor is hij zeer baanvast. Ik ben voor race blue gegaan, volgens veel mensen ging dit te fel en te schreeuwerig zijn. Nu herbekijken ze hun mening en vinden ze het oprecht een mooie kleur. Ikzelf ben er ook blij mee. Het verbruik is momenteel rond de 4.2kg/100km (op de boordcomputer) met H-gas. dwz voorlopig net geen 400 km per tank. Natuurlijk gaat dit nog maar over 2 tankbeurten, een auto die nog niet ingereden is, en een chauffeur die de wagen nog niet helemaal gewoon is. Ik ben dus zeker dat ik na verloop van tijd zeker de 400 km per tank wel zal halen. een fototje voor wie nieuwsgierig is naar de kleur 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CNGarni Geplaatst: 10 mei 2016 Delen Geplaatst: 10 mei 2016 Mooie auto! En ik vind de kleur zeer knap trouwens! Ik rij met mijn Golf (nu 1 maand oud) erg zuinig en haal ook dergelijke lage verbruikswaarden. Mijn gemiddelde sinds de aankoop van de auto is 4.6kg/100km. Dat is weinig autostrade, veel secundaire wegen met redelijk veel lichten. Maar 400km lukt me eigenlijk nooit, tank bijna elke keer H-gas. Als ik 70 per uur rij, haal ik (met limiter of cruise control) 2.7-2.9 kg/100km! Je hebt bijna zin om zo te blijven rijden. :-D Maar ik ben ook ongelofelijk tevreden van mijn CNG-aankoop! Uiteraard is de auto nog nieuw...zou maar erg zijn als er nu al klachten zouden zijn. Maar het concept CNG vind ik alleszins geweldig! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 19 oktober 2016 Delen Geplaatst: 19 oktober 2016 @cngtom aan hoeveel km zit je ondertussen? Nog steeds tevreden? Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mara21 Geplaatst: 2 november 2016 Delen Geplaatst: 2 november 2016 Mooie wagen en veel succes ermee !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 30 januari 2017 Delen Geplaatst: 30 januari 2017 Op 10/5/2016 om 09:16, cngtom zei: Ondertussen is mijn skoda octavia combi g-tec een kleine week in mijn bezit. Alle verwachtingen zijn ingelost, of zelfs overtroffen. Het is een zeer stille motor, met meer pit dan ik verwacht had (mijn vorige wagen moet dan echt wel uitgeput geweest zijn). Ook het rijcomfort is zalig. Hij staat redelijk hard afgeveerd, maar dat vind ik eerder positief, hierdoor is hij zeer baanvast. Ik ben voor race blue gegaan, volgens veel mensen ging dit te fel en te schreeuwerig zijn. Nu herbekijken ze hun mening en vinden ze het oprecht een mooie kleur. Ikzelf ben er ook blij mee. Het verbruik is momenteel rond de 4.2kg/100km (op de boordcomputer) met H-gas. dwz voorlopig net geen 400 km per tank. Natuurlijk gaat dit nog maar over 2 tankbeurten, een auto die nog niet ingereden is, en een chauffeur die de wagen nog niet helemaal gewoon is. Ik ben dus zeker dat ik na verloop van tijd zeker de 400 km per tank wel zal halen. een fototje voor wie nieuwsgierig is naar de kleur Wauw! Prachtige wagen, Tom. Goed gekozen. Je hebt dezelfde velgen als die van mij. En ja, het race blue is mooi. 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen