Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Sign in to follow this  
glrm

[Opgelost] Defect Montigny-les Metz 06.02.2019

Recommended Posts

De betaalterminal bij de CNG-pomp in Montigny-les-Metz had al eerder problemen met sommige creditcards die hij niet aanvaardde maar op 22 januari 2019 werkte hij helemaal niet meer hoewel we hem een dag of tien eerder nog hadden gebruikt. De pomp zelf zag er helemaal bevroren uit.

We reden door naar Chalons-sur-Saone waar de CNG-pomp was omwikkeld met een rood-wit lint en ook defect.

Gelukkig hebben we een Caddy Maxi en geraakten we tot in Mâcon.
Omdat we benieuwd waren naar het nieuwe CNG-station in Montélimar tankten we daar ook nog bij. Even zoeken want het ligt achter het bestaande  AVIA, Av. du Meyrol,  tankstation. Waaw! We waren echt onder de indruk! Geen shabby achterafplaats maar een heuse, chique, propere, spiksplinternieuwe locatie.

Edited by glrm
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

@glrm Bedankt voor de melding en welkom op het forum.
De uitbouw van nieuwe tankstations in Frankrijk begint stilaan op volle toeren te draaien, tegen 2020 komen er tientallen bij, ik verheug me er op, want Frankrijk loopt momenteel achter met tankstations ?

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km (wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiegen :$)

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

We verheugen ons alvast op nieuwe tankstations in FR.

Edited by glrm

Ah dat is goed te weten betreft dat station in Montelimar , want die regio staat voor mij deze zomer op het programma. Denk je dat er op te rijden is met combinatie caddy maxi en caravan ?

@Kris81 : Met caddy maxi en caravan zal zeker lukken want er komen ook vrachtwagens tanken. Goeie reis!

• Bedankt 1

Montigny-les-Metz nieuwe betaalterminal op 6 februari 2019, probleem opgelost.

MlM1.jpg

MlM2.jpg

• Bedankt 2

Op 6 februari 2019 stelden we vast dat het defect in Montigny-les-Metz is opgelost en dat je er weer kan tanken.

MlM1.jpg

MlM3.jpg

• Vind ik leuk 1

1 uur geleden, Kris81 zei:

Vette auto ?

Wacht maar tot het nieuwe model van de Octavia Combi uitkomt ! ?

• Hahaha 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...