Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
KerstKerst
Leen

Caddy maxi of Caddy gewoon?

Recommended Posts

3 uren geleden, Lange_666 zei:

Is een extra optie, bij sommige modellen van de VAG-groep is dit nog extra instelbaar via bv een OBD11 plug en de OBD11 app. Heb dit bij een Q5 reeds geactiveerd zodat ze automatisch inklappen.

Op onze Beetle is het ook niet mogelijk, ook niet via de OBD...:(

Nee dat is geen extra optie op de Caddy .... de elektronica van de caddy laat dat namelijk helemaal niet toe ! 

De Indium grey is afgevallen. Nu nog kiezen tss de Deep Black en Chestnut  Brown. Deep black zie je vrij veel. De Chestnut Brown niet, als ik op internet naar foto’s zoek dan verschilt dat bruin precies veel van kleur afhankelijk van de afbeelding. Zijn er hier mensen mt e Chestnut Brown? Eventueel duidelijke foto? Zijn er mensen met een Deep Black?  Is dat inderdaad zo teer? Nemen jullie daarbij een extra nano-coating? En hoeveel kost dat voor een Maxi? 

7 uren geleden, Leen zei:

De Indium grey is afgevallen. Nu nog kiezen tss de Deep Black en Chestnut  Brown. Deep black zie je vrij veel. De Chestnut Brown niet, als ik op internet naar foto’s zoek dan verschilt dat bruin precies veel van kleur afhankelijk van de afbeelding. Zijn er hier mensen mt e Chestnut Brown? Eventueel duidelijke foto? Zijn er mensen met een Deep Black?  Is dat inderdaad zo teer? Nemen jullie daarbij een extra nano-coating? En hoeveel kost dat voor een Maxi? 

Ik denk dat de zoon van een vriend zo een bruin heeft.

De coating maakt de lak harder en gladder.

De prijs is afhankelijk van de toestand van de lak en de oppervlakte.

Ik heb mijne direct laten doen toen hij nieuw was. Minder werk aan dan en goedkoper. Laten doen bij een vw dealer ,maar kerel is ondertussen zelfstandig begonnen en dus waarschijnlijk goedkoper.

Hij is zo glad dat een sticker er niet op blijft plakken.

Dus eerst de huissticker en pas dan coaten.

carismatics herentals  => https://www.facebook.com/Carismatics/

https://www.cartecworld.com/nl/ceramic-guard-sicarbon

Toffe kerel die altijd wel raad weet met uw lak.

Edited by pluxy
  • Bedankt 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Gisteren m'n nieuwe VW Caddy Maxi CNG gaan ophalen. Allemaal nog erg spannend... Nieuwsgierig naar de reële actieradius. Iemand hier ervaringen mee?

• Vind ik leuk 2

Op 27/4/2019 om 09:48, Proudtobe zei:

Gisteren m'n nieuwe VW Caddy Maxi CNG gaan ophalen. Allemaal nog erg spannend... Nieuwsgierig naar de reële actieradius. Iemand hier ervaringen mee?

Welkom op het forum. Van welke omgeving ben je?

Welke kleur heb je gekozen? Heb je misschien een foto?

@Lage Emissie Zone rijdt al een tijdje met een VW Caddy Maxi CNG. Die van hem heeft een gemiddeld verbruik van 4,9 kg / 100 km met het H+ (H Plus) gas van Total Kallo. Zowel het CNG bij Total in Hoboken als bij Romac in Veurne zijn ook H Plus gas.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Volgende week mag ik mijn nieuwe Caddy Maxi gaan ophalen. Spannend. Nu moet ik nog kiezen tussen een pantserlak die je gratis krijgt  (ter waarde van 299).  Ofwel voor een ceramische coating, voor 350 euro extra. Wat zouden jullie aanraden en waarom? Ik heb gekozen voor een Deep Black

• Vind ik leuk 1