Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

SEAT ARONA CNG / TGI / Aardgas

Luc uit Genk
 Delen

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, purplecngrider zei:

Ik bestel (normaal) morgen men seat arona cng move! Na lang twijfelen lijk ik toch overstag te gaan, met het autosalon in aantocht een aanbod gekregen dat ik echt niet kon weigeren. Hopelijk rijd hij net zo zuinig als ik verwacht (15€/300km)...

Ja dat zou zeker moeten lukken hoor. 

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog altijd heel tevreden met mijn aankoop, ondertussen 25000km op de teller en al heel wat brandstofkosten bespaard. Het enige "minpunt" is de koffergrootte als je een gezin met kinderen hebt volgens mij. Maar bij mij is dit niet van toepassing. Indien ik opnieuw zou kiezen dan had ik wel nog gekozen voor de led-koplampen. Deze ogen veel strakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, purplecngrider zei:

Ik bestel (normaal) morgen men seat arona cng move! Na lang twijfelen lijk ik toch overstag te gaan, met het autosalon in aantocht een aanbod gekregen dat ik echt niet kon weigeren. Hopelijk rijd hij net zo zuinig als ik verwacht (15€/300km)...

In de wintermaanden heb ik wel een iets hoger verbruik dan anders maar de 15€/300km haal je dus zeker en vast zonder veel problemen.

Screenshot_20200109-225235.png

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/1/2020 om 15:30, purplecngrider zei:

Je zit normaal rond de 5 euro per 100km, dat klopt. In de zomer iets minder, in de winter iets meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Op 4/12/2019 om 13:38, muscles zei:

@GiovanniB Welke kleur hebt ge dan nu? En hebt ge eventueel een foto (foto's)?

Sorry voor het late antwoord. Ik heb gekozen voor het vertrouwde rood met een zwart dak.

Foto's heb ik wel, maar niet zo veel. Ik zal er tijdens de lente eens een paar nemen. Er zijn momenteel grote werken in onze omgeving en of ik hem nu vooraan zet of in onze carport, het maakt geen verschil. Stoffig wordt ze tout court :(

PS: Ik ben wel verzot op de LED-verlichting. Dat krijgt nogal bekijk op straat.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/2/2020 om 11:40, GiovanniB zei:

Sorry voor het late antwoord. Ik heb gekozen voor het vertrouwde rood met een zwart dak.

Foto's heb ik wel, maar niet zo veel. Ik zal er tijdens de lente eens een paar nemen. Er zijn momenteel grote werken in onze omgeving en of ik hem nu vooraan zet of in onze carport, het maakt geen verschil. Stoffig wordt ze tout court :(

PS: Ik ben wel verzot op de LED-verlichting. Dat krijgt nogal bekijk op straat.

Dat is mijn grootste fout om niet de LED verlichting vooraan te nemen. Zou dit nog achteraf geïnstalleerd kunnen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, mechanik zei:

welke app is dat je gebruikt? ;-)

Zo te zien - in de Play Store - is dat de app van Spritmonitor.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik geen app meer omdat ik niet altijd op dezelfde plaats tank. En de vuldruk van DATS24 en die van Pitpoint verschilt veel. Dus ik kan mijn verbruik niet op tankbeurten baseren.

dus dan klopt alleen het algemeen gemiddelde maar die per tankbeurt klopt nooit.

aangepast door Celen
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...