purplecngrider Geplaatst: 9 januari 2020 Delen Geplaatst: 9 januari 2020 Ik bestel (normaal) morgen men seat arona cng move! Na lang twijfelen lijk ik toch overstag te gaan, met het autosalon in aantocht een aanbod gekregen dat ik echt niet kon weigeren. Hopelijk rijd hij net zo zuinig als ik verwacht (15€/300km)... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
purplecngrider Geplaatst: 9 januari 2020 Delen Geplaatst: 9 januari 2020 Op 27/5/2019 om 19:55, pieterdc zei: Vandaag mijn seat Arona TGI FR in ontvangst genomen. Juist nog de CNG sticker bevestigen Ik bestel me normaal morgen de arona move. Ben je tevreden tot op heden met je aankoop? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 9 januari 2020 Delen Geplaatst: 9 januari 2020 3 uren geleden, purplecngrider zei: Ik bestel (normaal) morgen men seat arona cng move! Na lang twijfelen lijk ik toch overstag te gaan, met het autosalon in aantocht een aanbod gekregen dat ik echt niet kon weigeren. Hopelijk rijd hij net zo zuinig als ik verwacht (15€/300km)... Ja dat zou zeker moeten lukken hoor. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieterdc Geplaatst: 9 januari 2020 Delen Geplaatst: 9 januari 2020 Ik ben nog altijd heel tevreden met mijn aankoop, ondertussen 25000km op de teller en al heel wat brandstofkosten bespaard. Het enige "minpunt" is de koffergrootte als je een gezin met kinderen hebt volgens mij. Maar bij mij is dit niet van toepassing. Indien ik opnieuw zou kiezen dan had ik wel nog gekozen voor de led-koplampen. Deze ogen veel strakker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieterdc Geplaatst: 9 januari 2020 Delen Geplaatst: 9 januari 2020 7 uren geleden, purplecngrider zei: Ik bestel (normaal) morgen men seat arona cng move! Na lang twijfelen lijk ik toch overstag te gaan, met het autosalon in aantocht een aanbod gekregen dat ik echt niet kon weigeren. Hopelijk rijd hij net zo zuinig als ik verwacht (15€/300km)... In de wintermaanden heb ik wel een iets hoger verbruik dan anders maar de 15€/300km haal je dus zeker en vast zonder veel problemen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 13 januari 2020 Delen Geplaatst: 13 januari 2020 Op 9/1/2020 om 15:30, purplecngrider zei: Ik bestel (normaal) morgen men seat arona cng move! Na lang twijfelen lijk ik toch overstag te gaan, met het autosalon in aantocht een aanbod gekregen dat ik echt niet kon weigeren. Hopelijk rijd hij net zo zuinig als ik verwacht (15€/300km)... Je zit normaal rond de 5 euro per 100km, dat klopt. In de zomer iets minder, in de winter iets meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 13 januari 2020 Delen Geplaatst: 13 januari 2020 Op 9/1/2020 om 22:55, pieterdc zei: In de wintermaanden heb ik wel een iets hoger verbruik dan anders maar de 15€/300km haal je dus zeker en vast zonder veel problemen. Heb jij H gas? Want 4,39kg haal ik nooit met L gas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieterdc Geplaatst: 13 januari 2020 Delen Geplaatst: 13 januari 2020 H-gas of H+ gas Romac Fuels in Veurne. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GiovanniB Geplaatst: 10 februari 2020 Delen Geplaatst: 10 februari 2020 Op 4/12/2019 om 13:38, muscles zei: @GiovanniB Welke kleur hebt ge dan nu? En hebt ge eventueel een foto (foto's)? Sorry voor het late antwoord. Ik heb gekozen voor het vertrouwde rood met een zwart dak. Foto's heb ik wel, maar niet zo veel. Ik zal er tijdens de lente eens een paar nemen. Er zijn momenteel grote werken in onze omgeving en of ik hem nu vooraan zet of in onze carport, het maakt geen verschil. Stoffig wordt ze tout court PS: Ik ben wel verzot op de LED-verlichting. Dat krijgt nogal bekijk op straat. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieterdc Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 Op 10/2/2020 om 11:40, GiovanniB zei: Sorry voor het late antwoord. Ik heb gekozen voor het vertrouwde rood met een zwart dak. Foto's heb ik wel, maar niet zo veel. Ik zal er tijdens de lente eens een paar nemen. Er zijn momenteel grote werken in onze omgeving en of ik hem nu vooraan zet of in onze carport, het maakt geen verschil. Stoffig wordt ze tout court PS: Ik ben wel verzot op de LED-verlichting. Dat krijgt nogal bekijk op straat. Dat is mijn grootste fout om niet de LED verlichting vooraan te nemen. Zou dit nog achteraf geïnstalleerd kunnen worden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mechanik Geplaatst: 17 februari 2020 Delen Geplaatst: 17 februari 2020 Op 13/1/2020 om 07:38, Celen zei: Heb jij H gas? Want 4,39kg haal ik nooit met L gas. welke app is dat je gebruikt? ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 17 februari 2020 Delen Geplaatst: 17 februari 2020 5 uren geleden, mechanik zei: welke app is dat je gebruikt? ;-) Zo te zien - in de Play Store - is dat de app van Spritmonitor. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 20 februari 2020 Delen Geplaatst: 20 februari 2020 (aangepast) ik gebruik geen app meer omdat ik niet altijd op dezelfde plaats tank. En de vuldruk van DATS24 en die van Pitpoint verschilt veel. Dus ik kan mijn verbruik niet op tankbeurten baseren. dus dan klopt alleen het algemeen gemiddelde maar die per tankbeurt klopt nooit. 20 februari 2020 aangepast door Celen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 21 februari 2020 Delen Geplaatst: 21 februari 2020 Op langere termijn is dat algemeen gemiddelde het enige dat telt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht lnest Geplaatst: 13 september 2020 Populair bericht Delen Geplaatst: 13 september 2020 https://www.gas.be/nl/nieuwsberichten/rijden-op-gas-en-seat "Seat Arona is er bijzonder milieuvriendelijk. In de Auto Environment List van 2020 stond de kleine SUV op de eerste plaats in de lijst met voertuigen met een verbrandingsmotor." 2 1 SEAT Arona TGI Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen