Luc uit Genk Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 Iemand ervaring hiermee ? er komt nieuwe motor (1.4) /130 Pk (zelfde als Golf/Skoda Octavia ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 Er komt een 1.0 cng dacht ik Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Sertitude Geplaatst: 17 januari 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 17 januari 2019 (aangepast) duurt wel lang... (wltp zeker?) ze hadden het beter wtf genoemd. 17 januari 2019 aangepast door Sertitude 3 ---- - Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 20 februari 2019 Delen Geplaatst: 20 februari 2019 De Seat Arona FR TGI stond op de Messe in München. Het gaat inderdaad om een 1.0 TGI, CNG-bereik 400 km, en benzinebereik 160 km volgens Spotting CNG. 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 21 februari 2019 Delen Geplaatst: 21 februari 2019 8 uren geleden, muscles zei: Het gaat inderdaad om een 1.0 TGI Waarom altijd zo'n kleine motortjes...? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 21 februari 2019 Delen Geplaatst: 21 februari 2019 3 uren geleden, Lange_666 zei: Waarom altijd zo'n kleine motortjes...? Het antwoord is simpel: Greenpeace, BBL, alle groene politieke partijen en de deelnemers van de klimaatmarsen. 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 21 februari 2019 Delen Geplaatst: 21 februari 2019 1 uur terug, muscles zei: Het antwoord is simpel: Greenpeace, BBL, alle groene politieke partijen en de deelnemers van de klimaatmarsen. Geen van al die dingen. Eerder EU wetgeving en auto-regulatie van de industrie. 1 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tonton Geplaatst: 21 februari 2019 Delen Geplaatst: 21 februari 2019 2 uren geleden, muscles zei: Het antwoord is simpel: Greenpeace, BBL, alle groene politieke partijen en de deelnemers van de klimaatmarsen. Omdat die kleinere verbrandingsmotors voldoende vermogen hebben voor het dagelijks (fileleed) gebruik? ? Audi A3 g-tron 2016 51.000km - Max. CNG vulling: 16.78kg (Total Kallo) - Max. rijbereik CNG: 437km (Total Kallo) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 21 februari 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 21 februari 2019 2 uren geleden, Pitpoint_BE zei: Geen van al die dingen. Eerder EU wetgeving en auto-regulatie van de industrie. Ja... maar een kleine motorinhoud is geen garantie voor een laag verbruik of lage uitstoot (helaas). 1 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tonton Geplaatst: 22 februari 2019 Delen Geplaatst: 22 februari 2019 19 uren geleden, Aardgasrijder zei: Ja... maar een kleine motorinhoud is geen garantie voor een laag verbruik of lage uitstoot (helaas). Een kleiner motorblok heeft minder gewicht, en daardoor mogelijks minder verbruik. Daarentegen moet ie hoger in de toeren en ik vraag mij af of dat de kleinere cilinderinhouden (of minder cilinders) even lang meegaan... 1 1 Audi A3 g-tron 2016 51.000km - Max. CNG vulling: 16.78kg (Total Kallo) - Max. rijbereik CNG: 437km (Total Kallo) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 22 februari 2019 Delen Geplaatst: 22 februari 2019 1 uur geleden, tonton zei: Een kleiner motorblok heeft minder gewicht, en daardoor mogelijks minder verbruik. Daarentegen moet ie hoger in de toeren en ik vraag mij af of dat de kleinere cilinderinhouden (of minder cilinders) even lang meegaan... Dat minder gewicht zal toch wel miniem zijn hoor. De blok zelf gaat idd een beetje lichter zijn, maar al de rest blijft hetzelfde. 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 1 april 2019 Delen Geplaatst: 1 april 2019 Ik heb nog een paar foto's gevonden. De eerste vier zijn van een Seat-garage in Wallonië en de laatste van Spotting CNG (Duitsland). 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht pieterdc Geplaatst: 1 april 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 1 april 2019 Ik heb afgelopen weekend mijn seat arona tgi FR besteld. De verwachte levertijd is eind augustus. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 30 april 2019 Delen Geplaatst: 30 april 2019 https://www.autogids.be/autotests/eerste-test/seat-arona-tgi-suv-cng.html Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 1 mei 2019 Delen Geplaatst: 1 mei 2019 Zoals gebruikelijk bij Autogids een zeer oppervlakkig en pover testbericht. Geen woord over het verschil in vebruik tussen H en L gas. Met welk soort gas komen ze aan 5 kg/100 km ? Hier heeft niemand iets aan.... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 1 mei 2019 Delen Geplaatst: 1 mei 2019 Autogids... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Pitpoint_BE Geplaatst: 2 mei 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 2 mei 2019 23 uren geleden, Brembos zei: Zoals gebruikelijk bij Autogids een zeer oppervlakkig en pover testbericht. Geen woord over het verschil in vebruik tussen H en L gas. Met welk soort gas komen ze aan 5 kg/100 km ? Hier heeft niemand iets aan.... Ze zijn in Spanje gaan testen, moest dat helpen. En zo oppervlakkig vond ik beide tests (Leon, Arona) niet. Ze leggen voor- en nadelen uit, geven de juiste info over de update en afwerkingsniveaus, ... Vergeet niet dat ze een heel algemeen doelpubliek hebben, en ze niet op uitzonderlijk goed geïnformeerde CNG-geeks mikken ? 1 1 1 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 9 mei 2019 Delen Geplaatst: 9 mei 2019 Ik heb vorige zaterdag getekend voor een Arona Move! Cng Met extra opties demo wagen. Heb hem getest met een stand van 30km. Mag hem op 2 augustus gaan halen :). Heeft dan max 9000km maar ze schatten zelf rond de 4000. Ben benieuwd naar het effectieve verbruik. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 9 mei 2019 Delen Geplaatst: 9 mei 2019 6 minuten geleden, Celen zei: Ik heb vorige zaterdag getekend voor een Arona Move! Cng Met extra opties demo wagen. Heb hem getest met een stand van 30km. Mag hem op 2 augustus gaan halen :). Heeft dan max 9000km maar ze schatten zelf rond de 4000. Ben benieuwd naar het effectieve verbruik. Welkom op het forum. En proficiat met de aankoop van je aardgasauto. Ah ok, het is een demonstratiewagen. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Celen Geplaatst: 9 mei 2019 Delen Geplaatst: 9 mei 2019 Klopt, een wagen waarmee getest mag worden in de garage. Heb op de bestelbon laten noteren dat hij schadevrij geleverd zal worden. Dus heb mezelf ingedekt. Hopelijk gaan ze er niet mee racen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen