polarvdc676 Geplaatst: 27 april 2016 Delen Geplaatst: 27 april 2016 Regio Charleroi-Nijvel heeft intussen al bijna betere dekking dan regio Gent ... Reportage op RTL-journaal gisteravond: 1 --twitter.com/PolarVdc676 Spritmonitor-logs van elke tankbeurt sinds maart 2014 van mijn VW Touran 1.4 TSI EcoFuel DSG: vnl. hoogcalorisch CNG (H-gas) EcoModder.com: 109 hypermiling / ecodriving tips Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Ik moet effe op mijn eigen site gaan kijken hoeveel er nu in Wallonië zijn. 5 in dienst in Henegouwen en 7 gepland. 2 in dienst in Waals-Brabant. 1 in dienst in Namen. In elke provincie moeten er minstens 6 CNG-stations komen, had een Waals minister gezegd, en gisteren vond ik dit bericht in La Libre. Hoe komen zij aan een totaal van 9? Ben ik dan nog één vergeten? Dan staat er onder de subtitel "30% minder duur aan de pomp!" dat Dats24 dertig CNG-tankstations gepland heeft tegen maart 2018 waarvan een twintigtal in Wallonië. Enora voorziet minstens twee in Henegouwen (Ik zie Fleurus, Jemappes, Péruwelz en Soignies gepland staan op mijn site). Het artikel gaat dan verder: En Pitpoint dat een nieuwe speler is op de Belgische markt zal een CNG-station openen in Waver en een ander in Luik. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fred Geplaatst: 8 februari 2017 Delen Geplaatst: 8 februari 2017 (aangepast) Beste, In Henegouwen zijn er nu 6 tankstations : in november 2016 is Jemappes Enora erbij gekomen, zie http://www.rtbf.be/info/regions/detail_vous-roulez-au-gaz-naturel-une-nouvelle-station-cng-accessible-a-mons?id=9456701 8 februari 2017 aangepast door Fred 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 februari 2017 Delen Geplaatst: 8 februari 2017 Dank je wel, Fred. Maar aan de foto te zien, merk ik dat er op de betaalterminal Enora staat en de dames hebben een jasje aan van G&V, één van de partners van Enora. Die informatie kan je trouwens ook terugvinden op http://www.ngva.be/nl/aardgastankstations-zoeken Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fred Geplaatst: 8 februari 2017 Delen Geplaatst: 8 februari 2017 (aangepast) Het is wel Jemappes Enora en niet Jemappes Dats, u hebt gelijk ! Ik heb dit intussen aangepast :-) 8 februari 2017 aangepast door Fred Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 februari 2017 Delen Geplaatst: 8 februari 2017 En die Enora-CNG-installatie staat in een tankstation van Shell. Op http://locator.shell.be kan je dit nagaan door Jemappes in te geven. Dan zal je zien dat op dit adres Avenue P. Wilson 429 inderdaad een Shell-tankstation gelegen is. Het is zelfs een Shell Express-station. Op de site van G&V kan je lezen dat zij met succes gestart zijn met de uitbating van retail sites onder de merknaam Shell. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 14 december 2018 Delen Geplaatst: 14 december 2018 Sinds gisteren, donderdag 13 december 2018, is in Soignies het elfde CNG-tankstation in de provincie Henegouwen plechtig geopend. Dit is een Esso-tankstation, eigendom van G&V, en zoals altijd is de CNG-installatie van Enora. Het is gelegen aan de Chaussée Braine 153. Vermits dit H-gas is, zal de CNG-prijs identiek zijn aan de omringende Enora-tankstations, namelijk € 1,090/kg. https://cng.muscleboykanan.com/wallonie/henegouwen/soignies/ Onderstaande foto's zijn van Enora. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht cng johan Geplaatst: 10 januari 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 10 januari 2019 Aardgas tanken kan nu ook in Luik! Sinds 8 december '18 is een gloednieuw station geopend in Seraing, ben er al gaan bijtanken. H-gas. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 10 januari 2019 Delen Geplaatst: 10 januari 2019 Op 10/1/2019 om 20:22, cng johan zei: Aardgas tanken kan nu ook in Luik! Sinds 8 december '18 is een gloednieuw station geopend in Seraing, ben er al gaan bijtanken. H-gas. Bedankt. Er openen zeer binnenkort nog een paar CNG-stations van Dats 24 in de provincie Henegouwen: Ath, Chaussée de Bruxelles 116 (bestaand station aan de Colruyt): CNG tanken hoogstwaarschijnlijk vanaf 27 april 2019. Courcelles, Rue Baudouin 1er 78 (bestaand station aan de Colruyt): CNG tanken hoogstwaarschijnlijk vanaf eind april 2019. In de provincie Luik: Eupen, Herbesthalerstrasse 201 (bestaand station aan de Colruyt): CNG tanken hoogstwaarschijnlijk vanaf 5 april 2019. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aaron Geplaatst: 10 februari 2019 Delen Geplaatst: 10 februari 2019 Dag iedereen, Ik lees hier en daar dat er een cng-tankstation komt in Marche-en-Famenne. Kan ik daar ergens meer info over vinden of opvolgen hoe het ermee staat? Bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 10 februari 2019 Delen Geplaatst: 10 februari 2019 Google is your friend (en voor sommigen Duck-Duck : 1. Deux nouvelles stations seront mises en service en 2019 : à Marche-en-Famenne et Arlon. D'autres sont à l'étude comme à Aubange, Bastogne et Habay (ces deux dernières seront développées par un privé). http://www.idelux-aive.be/fr/mobilite-verte-inauguration-de-la-1re-station-cng-en-province-de-luxembourg.html?IDC=2513&IDD=46641 2. D'autres projets similaires devraient voir le jour en 2019 : en avril, à Marche-en-Famenne et en fin d'année, à Arlon et Bastogne. http://www.idelux-aive.be/en/ouverture-de-la-1re-station-cng-en-province-de-luxembourg.html?IDD=46296&IDC=2513 3. Een link gevonden die verwijst naar een artikel op dit forum (als 4e) https://www.aardgasrijder.be/forum/topic/956-cng-stations-in-provincie-luxemburg/ Maar de toekomstige opening van een nieuw CNG station wordt altijd redelijk optimistisch aangekondigd. De werkelijke opening / in de praktijk durft dit wel eens enkele maanden later zijn... Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 15 februari 2019 Delen Geplaatst: 15 februari 2019 Bij SHELL in Mont-sur-Marchienne is de CNG-prijs ook veranderd: 1/10de eurocent onder die van Dats 24 ! Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht muscles Geplaatst: 16 maart 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 16 maart 2019 De werken schieten goed op bij Dats 24 in Eupen. 3 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 16 maart 2019 Delen Geplaatst: 16 maart 2019 Bij Enora Ollignies/Lessines staat het CNG (H-gas) op dit ogenblik 1,069€/kg. Met dank aan onze Waalse CNG-collega's. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht muscles Geplaatst: 22 maart 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 22 maart 2019 Eind volgende week zijn de werkzaamheden bij Dats 24 in Eupen afgelopen en een week later vanaf vrijdag 5 april aanstaande zou men er CNG kunnen tanken, heeft @Yves618 in de Waalse Facebook-groep CNG vandaag meegedeeld. Hij heeft die informatie gekregen van een Dats 24-medewerker die bezig was aan het Dats 24-station in Beyne-Heusay. Hij heeft daar eveneens de bevestiging gekregen dat het mogelijk zal zijn om CNG te tanken in Beyne-Heusay vanaf nu maandag 25 maart a.s. 2 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 22 maart 2019 Delen Geplaatst: 22 maart 2019 Ondertussen kan in het ESSO-station van Fleurus vanaf vandaag, 22 maart 2019, al CNG getankt worden: Chaussée de Charleroi 651, 6220 Fleurus. 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luc en co Geplaatst: 2 mei 2019 Delen Geplaatst: 2 mei 2019 LUXEMBURG Het Tankstation in Neufchateau werkt perfect. Getankt op 14 en 29 april. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Licheman Geplaatst: 8 mei 2019 Delen Geplaatst: 8 mei 2019 Dats in Ath is terug open maar nog geen aardgas verkrijgbaar... ik was gisteren teleurgesteld... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 mei 2019 Delen Geplaatst: 8 mei 2019 55 minuten geleden, Licheman zei: Dats in Ath is terug open maar nog geen aardgas verkrijgbaar... ik was gisteren teleurgesteld... Altijd scheelt er wel iets. Hoe lang is Dats 24 eigenlijk al bezig met het laten bouwen van CNG-tankstations? Sinds 2010? En nog steeds duiken er problemen op. Ik weet hoe dat komt: omdat alles uitbesteed wordt aan regionale onderaannemers. Volgens mij gebeurt dit bij PitPoint heel anders: daar denk ik dat hetzelfde bedrijf alles uitvoert. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 10 mei 2019 Delen Geplaatst: 10 mei 2019 In het Groothertogdom Luxemburg zijn verschillende CNG-stations recent gesloten. De daarnaast liggende Belgische provincie Luxemburg daarentegen geeft het goede, betere voorbeeld. Vandaag, 10 mei 2019, werd in Aye (Marche-en-Famenne) het tweede CNG-station geopend. Neufchâteau was het eerste. Tegen het einde van dit jaar gaan er nog twee aardgasstations open, namelijk in Bastogne en in Houffalize. Voor volgend jaar, 2020, staan er nog drie op de planning: Arlon, Aubange en Habay (dit laatste wordt door een privébedrijf ontwikkeld). Bron: Idelux 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen