Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

tankkaart DATS24

deverhelst

Aanbevolen berichten

Mailtje sturen naar Dats ? 

https://customer.dats24.be/wps/portal/datscustomer/nl/b2c/help/contact

Of bellen naar 02 363 51 52

• Bedankt 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Dats om de stand van de tankkaart te weten. En ze hebben me doorverwezen naar de importeur d'Ieteren.
Ik heb dus een mailtje naar d'Ieteren gestuurd. En tot nu toe heb ik alleen een ontvangstbevestiging gekregen. Ik ben dus ook aan het wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Pieter V zei:

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Dats om de stand van de tankkaart te weten. En ze hebben me doorverwezen naar de importeur d'Ieteren.
Ik heb dus een mailtje naar d'Ieteren gestuurd. En tot nu toe heb ik alleen een ontvangstbevestiging gekregen. Ik ben dus ook aan het wachten.

Ik denk niet dat d'Ieteren u zal kunnen helpen. d'Ieteren verkoopt auto's en geen CNG. Je moet bellen naar Dats 24 op nr. dat aardgasrijder had opgeven, zullen u dan zoals bij deverhelst terugbellen.

Let op dat bij de laatste tankbeurt er nog minimaal 5€ op u gratis tankkaart staat. Zoniet ben je het resterende bedrag kwijt. Ikzelf heb t.w.v. 365,41€ kunnen tanken. Heb dus een zuchtje gas extra gekregen.

• Bedankt 1
  • Hahaha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Bellen naar Dats was inderdaad de juiste oplossing. Maar bellen voor zulke info vind ik eigenlijk niet meer van deze tijd. Ik zou toch verwachten dat ik dat ergens via een website, app, ... zou kunnen raadplegen.

Ik heb ondertussen mijn tankkaart op 1€ na volledig kunnen opgebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/1/2019 om 18:51, Pieter V zei:

Bellen naar Dats was inderdaad de juiste oplossing. Maar bellen voor zulke info vind ik eigenlijk niet meer van deze tijd. Ik zou toch verwachten dat ik dat ergens via een website, app, ... zou kunnen raadplegen.

Ik heb ondertussen mijn tankkaart op 1€ na volledig kunnen opgebruiken.

Dats 24 heeft ook een eigen Facebook-account en op Instagram zitten ze eveneens. En zelfs op LinkedIn.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...