Bremel Geplaatst: 26 mei Delen Geplaatst: 26 mei 18 uren geleden, paulDS zei: Woensdag op de De Tyraslaan in Neder-Over-Heembeek : een lijnbus van de MIVB op CNG : Voorzien van groene stickers en de slogan "Deze bus rijdt op aardgas, op weg naar een beter milieu". Het was een product van IVECO. Daar zijn vele Iveco's actief van de MIVB (busstelplaats) maar ze zijn allemaal hybride elektrisch/diesel, niets met CNG te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paulDS Geplaatst: 27 mei Delen Geplaatst: 27 mei Op 26/5/2024 om 17:06, Bremel zei: Daar zijn vele Iveco's actief van de MIVB (busstelplaats) maar ze zijn allemaal hybride elektrisch/diesel, niets met CNG te maken. DEZE bus was overduidelijk CNG 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 27 mei Delen Geplaatst: 27 mei Mijn grootste afnemers van CNG-stickers zijn de garages met Iveco in hun gamma. Gisteren weer een bestelling voor 20 stickers ontvangen. 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 27 mei Delen Geplaatst: 27 mei 7 minuten geleden, Aardgasrijder zei: zijn de garages met Iveco in hun gamma Voor vrachtwagens, grote minibussen of bussen ? Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 27 mei Populair bericht Delen Geplaatst: 27 mei Van wat ik kan afleiden uit de websites van de garages zijn het vaak werkbusjes, zoals onderstaande 2 varianten. 2 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 3 juni Delen Geplaatst: 3 juni Zaterdag 1 juni om 20.15 op parking van de hockeyclub BlackBirds in 2240 Massenhoven : witte Fiat 500 L deelauto van de gemeente Schoten. Gemeentelijk autodeelproject De gemeente Schoten heeft een eigen wagenpark. Omdat de wagens na de kantooruren stilstaan, deelt Schoten twee energiezuinige dienstauto's (op CNG en benzine) met zijn inwoners. Tegelijk een oplossing om kosten te besparen en duurzame mobiliteit in de gemeente te bevorderen. Wens je meer informatie over het gemeentelijk autodeelproject? Bekijk de handleiding. Voor je langsgaat bij de milieudienst, kan je alvast een kijkje nemen in de overeenkomst en het huishoudelijk reglement. https://www.schoten.be/wonen-en-werken/mobiliteit/deelmobiliteit/deelwagens 2 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni Op 23/5/2024 om 00:43, JoBé zei: Een rijschool da parkeert (zie spiegel) op een gehandicaptenplaats + deels op fietspad ... Ik zou zeggen ni doen. Blijkt het Rijschool Goossens te zijn, waar ... IK ook heb leren rijden Als ik daar een foto met 360° gemaakt zou hebben, dan zou je het begrijpen: er zijn daar namelijk wegenwerken in die straat (Maastrichtersteenweg, Tongeren). Daardoor is het onmogelijk om je voertuig op een andere manier te parkeren. En of die blauw gespoten kasseien daadwerkelijk op een gehandicaptenplaats duiden, dat weet ik niet: in feite speelt dat geen rol in deze situatie want enkel bewoners mogen daar met hun wagen komen. De wegenwerken zijn overigens nog niet beëindigd op dit ogenblik. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht muscles Geplaatst: 18 juni Populair bericht Delen Geplaatst: 18 juni Vorige week op de E40 ter hoogte van Groot-Bijgaarden achter een Skoda Octavia CNG van de vierde generatie (liftback, huidig model) gereden van Fluxys. Daar ziet ge er niet veel van rondrijden maar het is zoals Urbanus zong tesamen met de Scouts: Wijle zijn de mannen die de gas doen branden. Dan heb ik zaterdag 15 juni toen ik er met de koersfiets voorbijkwam eerst een Audi A3 met CNG-sticker gezien, aangekocht in een garage in Beverst: hij stond ook in Beverst geparkeerd. En kort daarna in de Vogelzangstraat in Beverst heb ik onderstaande gele Fiat CNG gespot van het Agentschap Wegen en Verkeer. 3 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni Ze worden langzamerhand een zeldzaamheid de cng wagens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 20 juni Delen Geplaatst: 20 juni Ik rij zonder sticker. En kom er regelmatig tegen. Op de A11 VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni 23/06 om +/- 12.30 uur : lichtblauwe VW Golf Variant, geparkeerd in de Pater Schrijversstraat te 2323 Wortel (deelgemeente van Hoogstraten). Om +/- 20.15 uur : metalic bruine-met-rode-schijn VW Caddy in de Boudewijnlaan te 2243 Pulle. Reed richting Grobbendonk met als chauffeur iemand die een fan van Graspop kon zijn. 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli Jeansblauwe Skoda Octavia aan de kerk in Hoepertingen om 18u03 vandaag. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Als je goed genoeg rond je kijkt, dan zie je altijd wel een CNG-wagen. Donkerblauwe VW Touran op het industrieterrein in Alken om 18:00 vandaag. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 9 juli Delen Geplaatst: 9 juli 1) Zaterdag 6 juli om 11u07: witte VW Touran op de E40 komende uit de richting van Gent / Aalst richting Brussel ter hoogte van het ESSO-autosnelwegtankstation in Groot-Bijgaarden. 2) Vandaag om 11u10: zwarte VW Caddy Maxi wachtend aan het kruispunt van de Expressweg komende van het industrieterrein in Alken (hoogstwaarschijnlijk kwam die van de autokeuring). Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli @muscles die jeansblauwe was mijn kleur vroeger. Ik denk er nog altijd met heimwee aan terug. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli Rode Seat Arona ergens aan een huis geparkeerd in de Rooierbeemden in 3980 Tessenderlo 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 16 juli Delen Geplaatst: 16 juli Op 14/7/2024 om 10:51, Aardgasrijder zei: @muscles die jeansblauwe was mijn kleur vroeger. Ik denk er nog altijd met heimwee aan terug. Ik niet. Ik heb geen heimwee naar mijn CNG-Octavia. Het was plezant toen maar ik rij veel liever met mijn huidige SUV. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 17 juli Delen Geplaatst: 17 juli Ik denk er ook niet met veel heimwee naar terug. De Audi is sinds kort weg. De vervanger , Tesla model 3 , rijdt eigenlijk toch veel aangenamer , sneller en comfortabeler met een vergelijkbare reikwijdte(400 km). Gedaan met regelmatige confrontaties met defecte pompen , extreem duur onderhoud , tankcontroles , een motor die hoorbaar is enz. Nog geen ogenblik spijt van de wissel. Erg handig om elke ochtend in een volgetankte wagen te kunnen stappen ipv wekelijks op goed geluk een duur cng station op te zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 23 juli Delen Geplaatst: 23 juli Van het weekend 2 VWs gespot in Brugge: Bij het Koningin Astridpark 1-SXU-9** en 1 -RPT-6** op de Torhoutse Steenweg. 2 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 23 juli Delen Geplaatst: 23 juli Ik rij zonder sticker, een Golf VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen