Ga naar inhoud
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
DeNbEiRe_84

CNG rijder gespot 3.0

Recommended Posts

06.25, Ring van Lier richting Duffel : zilvergrijze VW Break. 

Golf ?  amai die is groot geworden.  Het leek wel een Passat van enkele jaren terug !

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag om 16.00u een caddy van brouwerij het Anker aan cafe schaliënhof in mechelen.

Een stukje van de reclameschildering was weggelaten voor de officiële sticker😀

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag om 19u05 op de E40 richting Luik ter hoogte van de afrit Tienen heeft een witte Audi A3 mij voorbijgereden met officiële sticker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag rond 18.00u en grijze seat ibiza geparkeerd bij de kinesist aan het peetersrijpensplein in ranst.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag rond 16.30 u op de ring van Lier een goudkleurige Caddy die de boomlaarstraat in draaide. Op diezelfde ring werd ik ingehaald door een witte Passat met huissticker. Ik heb hem achtervolgd tot aan het kruispunt in Ranst van de Doggenhoutstraat en de Ranstsesteenweg hij draaide af richting Wommelgem.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is jullie ongetwijfeld al opgevallen, maar het is al een tijdje rustig wat betreft mijn CNG-spots.

Ik heb me voorgenomen om nu enkel nog de "speciallekes" die mijn pad kruisen te posten 😉

Deze middag spotte ik voor het Justitiepaleis van Dendermonde de Iveco Daily van het Ros Beiaardcomité.

Aangezien we deze week minder dan 500 dagen aftellen voor de volgende Ros Beiaardommegang werd deze voorzien van belettering.

Deze tankt uiteraard ook op het privéstation van Verko. Op een particulier station is het hier nog altijd de kat uit de boom kijken.

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG

Hierbij nog een extraatje om de jaloerse Aalstenaars alvast te doen watertanden 😘😜

ros-beiaard-grote-markt-03.jpg.5a96469536ac5f25907713329fc34db4.jpg

aangepast door DeNbEiRe_84
  • Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Het is jullie ongetwijfeld al opgevallen, maar het is al een tijdje rustig wat betreft mijn CNG-spots.

Nu je het zegt : ja, da's waar.

Mooie, heldere foto's van die Iveco !

(en da paard)

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was juist rood aan de lichten in het centrum van Alken en de CNG-auto voor mij was een witte VW Caddy Maxi. Ik reed daarna achter hem totdat ie even verderop de parking van de OKay opreed. Hij had de officiële sticker helemaal rechtsonder op de achterklep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze morgen rond 11.00u aan het pitpoint tankstation in wommelgem een volvo. Man was zeer tevreden van zijn auto. Alleen een beetje dorstig maar ja met 290 pk in het vooronder....

Blijkbaar was op die moment alleen affabriek CNG te verkrijgen met deze motorisatie. Hij was wel niet voorzien van een CNG sticker....

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Deze morgen om 10 uur op de E17 enkele meters voor de afrit Turnhout-West (in de richting Eindhoven) reed een bruine Skoda Octavia Combi met huissticker mij voorbij.
  • Om 16 uur stond er een grijze Skoda Octavia Combi met officiële sticker op de parking van de Colruyt in Sint-Truiden (gekocht bij Delorge). Delorge, ge weet wat we afgesproken hebben. Mijn rekeningnummer is... 😉
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze middag omstreeks 12u30 te Neeroeteren op de Diestersteenweg, ik draaide af en zag achter me een Octavia Combi race blue rijden... met jawel een huissticker 🤤

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze middag om 12u20 op de E313 richting Antwerpen, ter hoogte van het Total-tankstation in Tessenderlo, stak mij een donkergrijze Seat Leon ST voorbij, met officiële sticker en met Dats 24-nummerplaathouder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen