Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
AutoAuto
DeNbEiRe_84

CNG rijder gespot 3.0

Recommended Posts

2 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Gisteren in Centrum Maaseik....

Deze prachtige Opel Astra Ecotec met aardgasrijder.be sticker en ruitje

image.thumb.png.3199e03170c77945629d4aac19448bcf.png

Gij hebt toch van uzelf gene foto gepakt met uwe nieuwe tuut??

• Hahaha 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

6 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Gisteren in Centrum Maaseik....

Deze prachtige Opel Astra Ecotec met aardgasrijder.be sticker en ruitje

Je hebt die daar toch zelf niet stiekem opgeplakt zonder dat de eigenaar van die auto daar iets van afweet?

Een mens zou het op den duur nog gaan denken ;)

• Hahaha 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...

@muscles je brengt me op een idee :D

Neen, maar de sticker is vrij uniek toch wel, ik denk dat er zo'n 200 van in omloop zijn in het hele land, de kans dat je er dus eentje tegenkomt is heel heel klein.

• Hahaha 1

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km
(wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiewagen :$)

Gespot zaterdagnamiddag 24/8 rond 15u30 op de N44 tussen Aalter en Maldegem:

Zwarte VW Caddy met groene Gibgas-sticker (links)

• Vind ik leuk 1

16.20 uur, E19 richting Antwerpen, ter hoogte van benzinestation te Waarloos : zwarte SsangYong XLV.

Misschien kan het ook zijn dat die op LPG reed ?  Ik heb de plakker niet goed kunnen zien en de auto reed traaaaaag achter een vrachtwagen.

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Gespot op een bedrijventerrein in Bree.

VW Caddy lichte vracht met BE-sticker.
Eigenaar had de wagen 4 maanden en was heel tevreden.

Uiteraard ben ik met de huidige forumwagen er naast gaan staan :D

De eigenaar kende de blog en zocht vaak tankstations via de kaart.

image.png.b2e5dacd57b8d9af1f2ab62d5a5f9d39.png

• Vind ik leuk 1

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km
(wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiewagen :$)

vandaag 19.05u een witte vw caddy bestelwagen cng van de colruyt group, officiële sticker, aan rond punt te torhout (noordlaan/bruggestraat)

ik was net op weg naar dats24 torhout (een beetje verderop richting zedelgem) om er cng te tanken, eur 0.98/kg

druk is niet om achterover te vallen, maar wel altijd redelijk stabiel; bij Q8 easy zedelgem zit er soms nogal verschil in.

• Vind ik leuk 1

vandaag donderdag 29/08 om 17.30u, een witte skoda octavia combi g-tec, officiële sticker, te Aartrijke, Brugsestraat

• Vind ik leuk 1

tis gelukt vandaag.

Foto van de zonnebloemcaddy van kitobeer.

Is wel moeilijk te zien.

Heb ze al een paar keer gezien , maar had de phone ni bij de hand.

WhatsApp Image 2019-08-29 at 20.06.42.jpeg

• Vind ik leuk 1

Vanavond, donderdag 29 aug 2019, om 20:43 in Wellen, net om de hoek van de Russeltstraat, komende van de Tervoortstraat, en kortbij Frituur 't Frietje (ik was eerst nog ne friet gaan eten, LOL) een oranjebruine SsangYong Tivoli met een prachtige CNG-sticker. Maar die sticker is nieuw voor mij. 't Is weeral nen andere sticker.

SsangYong-Tivoli-2019-08-29ste_20u43.jpg

• Vind ik leuk 1

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...

zondag 15.40u, een antraciet kleurige vw caddy tgi, officiële sticker, vredelaan, torhout

vandaag, maandag 02/09, 12.40u, een bruine skoda octavia combi g-tec , ruitvormige sticker, marine basis zeebrugge

20190902_130227-800x600.jpg

• Vind ik leuk 1

+/- 16.20 uur, E19 Brx -> A'pen : ongeveer aan afrit Zemst : witte Fiat Doblo cargo en een blauwe Audi A3.

+/- 17.00 uur, E34 A'pen -> Turnhout, ergens tussen afrit Oelegem en afrit Zoersel : zilvergrijze VW Golf Combi.

• Vind ik leuk 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

1. Als ik zondag (1 september 2019) in Houthalen de Q8 voorbijreed stond er een witte VW Up CNG te tanken. Dat moet zo rond 15:20 geweest zijn.

2. Toen ik later op die dag om 16:45 terugkeerde stak ik in Houthalen een donkerblauwe VW Caddy Maxi met officiële sticker voorbij. Vermits het licht rood was aan het kruispunt kon ik op de nummerplaathouder het volgende lezen: Aarschot - Van der Elst. We reden richting Zonhoven en hij reed daar de E314 op.

Deze ochtend bij 't Krantje in Neeroeteren centrum een zwarte Mercedes B200 met Belgische sticker.
Totaal onverwacht zag ik hem staan op de parking. Ik was te laat om een foto te maken.

• Vind ik leuk 1

Daarjuist (dinsdag, 3 september 2019 om 19:28) toen ik in de omgekeerde richting aan pomp 4 gereden was om CNG te gaan tanken aan het DATS24-tankstation van Brustem, Sint-Truiden - ik ging net mijn smartphone nemen om de XTRA-app te starten - zag ik dat er een donkerblauwe Audi A4 Avant (zelfde kleur als op bijgevoegde foto) wachtte achter het voertuig aan pomp 3. En inderdaad het was een G-Tron want toen ik uitstapte om de CNG-slang bij mijn Octavia aan te koppelen zag ik bij de Audi de CNG-slang aangekoppeld was. Ik heb niet met de eigenaar kunnen praten want het begon er plots druk te worden. Misschien was het wel @FabianD ?

Ik was op dat moment in fietskledij.

audi-a4-g-tron-2019-09-03de.jpg

• Vind ik leuk 2

maandag:

• Turnhout stw op gierle
  • skoda octavia g-tec 
  • van de dats-groep.
  • kwam van dreamland

WhatsApp Image 2019-09-03 at 20.24.06.jpeg

• Vind ik leuk 1

11 uren geleden, pluxy zei:

maandag:

• Turnhout stw op gierle
  • skoda octavia g-tec 
  • van de dats-groep.
  • kwam van dreamland

WhatsApp Image 2019-09-03 at 20.24.06.jpeg

een copilot als fotograaf, mooi

• Hahaha 1

7 uren geleden, Jan Robert zei:

een copilot als fotograaf, mooi

Zo hoort het ook... zo zou het moeten zijn :D

• Vind ik leuk 1

Vandaag, woensdag 4 september 2019 om 14:10 (ongeveer), zag ik een jeansblauwe VW Caddy Maxi TGI staan aan pomp 3 van het DATS24-station in Brustem, Sint-Truiden, met rechts achteraan de officiële sticker. Ikzelf reed daar met de fiets voorbij.