DeNbEiRe_84 Geplaatst: 23 oktober 2018 Delen Geplaatst: 23 oktober 2018 Bij toeval kwam ik deze recente YouTube-video over de VW Golf Variant TGI tegen van Johan De Haes, dat een videokanaal heeft vol POV (point of view) rijtesten ? https://youtu.be/h1g9smHJMF8 1 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrFingers Geplaatst: 24 oktober 2018 Delen Geplaatst: 24 oktober 2018 Ik moet toch eens werk maken van mijn (uit)houding op de fiets (een van die rijders op het stuk weg tussen Pecrot & Nethen na het snelwegsegment ben ik). #lookprogoslow 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 24 oktober 2018 Delen Geplaatst: 24 oktober 2018 Georganiseerde rit? Want er passeerde nog wel meer volk... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrFingers Geplaatst: 24 oktober 2018 Delen Geplaatst: 24 oktober 2018 Die was toen aan de gang ja (er zijn regelmatig tourtochten in het Hageland die naar die kanten uitbreiden, maar vaak in omgekeerde richting, want de klim uit Pecrot is nogal een stevige), maar ik rij altijd "a l'improviste". 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 24 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2018 54 minuten geleden, MrFingers zei: een van die rijders op het stuk weg tussen Pecrot & Nethen na het snelwegsegment ben ik Wat een toeval ? Herinner je je dan nog dat die VW Golf Variant daar toen voorbijvloog? Filmpje is 3 weken geleden geupload op Youtube, de opnamedatum zelf weet ik niet... 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrFingers Geplaatst: 24 oktober 2018 Delen Geplaatst: 24 oktober 2018 3 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei: Herinner je je dan nog dat die VW Golf Variant daar toen voorbijvloog? Ik passeer daar meerdere malen per week (ik woon op een steenworp daar vandaan, als je een beetje kunt doorgooien), dus echt herinneren van die dingen doe ik niet. Heb wel een redelijk goed idee van wanneer het opgenomen moet zijn: begin september (eerste weekend denk ik). 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen