muscles Geplaatst: 7 oktober 2018 Delen Geplaatst: 7 oktober 2018 Weet er soms iemand de exacte prijs van het CNG bij de Q8 Easy in Schoten? Gibgas geeft een prijs van € 0,970/kg (2 juni 2018) terwijl Metanoauto een prijs van € 1,090/kg hanteert (22 juni 2018). Bij de Q8 in Mechelen zou de CNG € 1,030/kg kosten wat mij aannemelijker lijkt en ik denk dat de CNG bij Q8 in Schoten ook € 1,030/kg kost. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 7 oktober 2018 Delen Geplaatst: 7 oktober 2018 1.03 euro/kg voor 80% flutgas , ik reed er amper 228 km mee de laatste keer. Ik kreeg er 1 keer de melding 100% maar dat klopte blijkbaar van geen kanten. Ben vandaag uit frustratie toch nog maar eens bij Total Hoboken gaan tanken. Alleen spijtig dat de vuldruk daar tegenwoordig ondermaats is (slechts 13.92 kg in de lege tanks gekregen tegenover vroeger regelmatig 16-17 kg) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 7 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2018 2 uren geleden, Brembos zei: 1.03 euro/kg voor 80% flutgas , ik reed er amper 228 km mee de laatste keer. Ik kreeg er 1 keer de melding 100% maar dat klopte blijkbaar van geen kanten. Ben vandaag uit frustratie toch nog maar eens bij Total Hoboken gaan tanken. Alleen spijtig dat de vuldruk daar tegenwoordig ondermaats is (slechts 13.92 kg in de lege tanks gekregen tegenover vroeger regelmatig 16-17 kg) Thanks, Brembos. Wat ik overigens zeer eigenaardig vind is wanneer Q8 H-gas verkoopt - in Houthalen en in Zedelgem - dan volgen ze exact de CNG-prijs van Dats 24. Maar als het om L-gas gaat dan moeten ze 1 eurocent meer per kg kunnen vragen dan Dats 24. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 7 oktober 2018 Delen Geplaatst: 7 oktober 2018 2 uren geleden, Brembos zei: Ben vandaag uit frustratie toch nog maar eens bij Total Hoboken gaan tanken. Alleen spijtig dat de vuldruk daar tegenwoordig ondermaats is (slechts 13.92 kg in de lege tanks gekregen tegenover vroeger regelmatig 16-17 kg) Ik had gehoopt dat dit zou opgelost zijn na de problemen van vorige week, niet dus. Voor zo weinig vuldruk rij ik niet meer om. Mij zijn ze voorlopig alvast kwijt als klant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 Ik heb de indruk dat de vuldruk tegenwoordig bijna overal lager is dan een jaar of 2 geleden. Toen kreeg ik er regelmatig +16 kg in , nu ben ik al blij met 14.5 - 15 kg. Dat geeft toch al direct 40-50 km minder reikwijdte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NickVG Geplaatst: 22 juli 2019 Delen Geplaatst: 22 juli 2019 Hier getankt. Ik ben de prijs vergeten op te schrijven (ik denk onder de 0,9 euro, maar bon), maar de vuldruk was dik ok. (Maar misschien is die van DATS 24 in Kontich gewoon niet super, want dit is het derde tankstation waar ik tank, en het tweede waar ik denk "mo, wow, keigoeie vuldruk!") Skoda Octavia Combi 1.5 G-TEC: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 22 juli 2019 Delen Geplaatst: 22 juli 2019 Als je je betaalde prijs weet en je je aantal getankte kg nog weet (voor de Spritmonitor) kan je toch even snel rekenen wat de prijs per kg was? Meer nog, Spritmonitor doet dan dan voor u, het kost u zelfs geen grijze hersencel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 22 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2019 5 uren geleden, NickVG zei: Hier getankt. Ik ben de prijs vergeten op te schrijven (ik denk onder de 0,9 euro, maar bon), maar de vuldruk was dik ok. (Maar misschien is die van DATS 24 in Kontich gewoon niet super, want dit is het derde tankstation waar ik tank, en het tweede waar ik denk "mo, wow, keigoeie vuldruk!") In Schoten ligt ook een DATS 24 waar CNG verkocht wordt, en zoals gewoonlijk kopieert Q8 de CNG-prijs van Dats 24: € 0,860/kg dus. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NickVG Geplaatst: 22 juli 2019 Delen Geplaatst: 22 juli 2019 3 uren geleden, Lange_666 zei: Als je je betaalde prijs weet en je je aantal getankte kg nog weet (voor de Spritmonitor) kan je toch even snel rekenen wat de prijs per kg was? Meer nog, Spritmonitor doet dan dan voor u, het kost u zelfs geen grijze hersencel... Awel, eeh. Ik was gehaast, heb geen ticketje gepakt en heb al even niks meer ingegeven in spritmonitor, uit luiheid. Skoda Octavia Combi 1.5 G-TEC: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lupuc Geplaatst: 4 januari 2020 Delen Geplaatst: 4 januari 2020 Vrijdagochtend iets voor 7h stond hier een vrachtwagen CNG te tanken. Jammer dat er maar 1 cng pomp staat. Het is hier regelmatig aanschuiven. Zoals je op de foto van een eerdere post kan zien staat de pomp in een hoekje en hebben wagens met de vulklep aan de chauffeurskant een probleem als er nog wagens staan te wachten. Misschien kan Q8 eens de optie bekijken om een 2e pomp te installeren!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 4 januari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2020 @Lupuc Q8 leest hier niet mee voor zover ik weet - die van de Q8 van Houthalen wel. Gelieve daarom rechtstreeks met hen contact op te nemen via hun website want zij antwoorden altijd: https://www.q8.be/nl/q8-klantenservice Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 4 januari 2020 Delen Geplaatst: 4 januari 2020 Die van houthalen is dan ook zeer vriendelijk en behulpzaam. 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gasspooky Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli Cng station is fysiek weg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 6 juli Delen Geplaatst: 6 juli Dit was hem (Plaatje van google maps - Streetview) 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirk Geplaatst: 6 juli Delen Geplaatst: 6 juli Raar en in frankrijk worden er constant geopend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lupuc Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september Ik stond er ook recent en de CNG installatie is daar definitief verdwenen zonder hun klanten op de hoogte te brengen. Blijkbaar hebben ze gekozen om daar elektrische wagens te laden. Als ik nog eens voorbij rij ,neem ik wel een foto . Luc 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen