Bob Geplaatst: 3 oktober 2018 Delen Geplaatst: 3 oktober 2018 (aangepast) Het sticker gedoe begint terug . Na op mijn vingers getikt te zijn geweest , drie maand geleden voor een ruitvormige cng sticker ,wordt die nu verplicht . Hopelijk weten ze dit maar binnen een jaar of twee op de TC , zoals in de beginperiode van de CNG. Toen hebben ze me ook gezegd dat ik de verkeerde sticker had , het moest LPG zijn . Op de laatste keuring hebben ze mijn uitlaten niet gevonden , op hun vraag heb ik geantwoord dat ik het ook niet wist , dit stuk v/d keuring hebben ze dan maar over geslagen ! Zafira 150pk. 3 oktober 2018 aangepast door Bob 1 Bob, Opel Zafira 1600 , 150 pk , CNG. 5 plaatsen.40 000 km. Verbruik rond de kerk: 5.3 kg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 3 oktober 2018 Delen Geplaatst: 3 oktober 2018 Deze EU-regel gaat volgens mij enkel over het labelen van tankinfrastructuur, en de fuel labels op voertuigen, niet die prachtige sticker die we vanachter op onze auto's hebben 2 1 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 3 oktober 2018 Delen Geplaatst: 3 oktober 2018 (aangepast) Zou het niet eenvoudiger zijn de stickers achtereen identiek te maken aan se fuel label op de voertuigen zodat we geen "mannekesblad" aan stickers op de auto hebben? Of is dat weer te moeilijk voor de roverheid? Trouwens, die Europse regelneverij begint zo stilaan mijn strot uit te komen. 3 oktober 2018 aangepast door Lange_666 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 3 oktober 2018 Delen Geplaatst: 3 oktober 2018 Ik heb er op 21/09 in A'pen eentje zien rondrijden met een wit-zwarte NGV-sticker : 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 4 oktober 2018 Delen Geplaatst: 4 oktober 2018 12 uren geleden, Lange_666 zei: Zou het niet eenvoudiger zijn de stickers achtereen identiek te maken aan se fuel label op de voertuigen zodat we geen "mannekesblad" aan stickers op de auto hebben? Of is dat weer te moeilijk voor de roverheid? Trouwens, die Europse regelneverij begint zo stilaan mijn strot uit te komen. De fuel labels op stations en aan de tankklep zijn EU regels, de sticker achterop is een lokale BE verantwoordelijkheid. --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bob Geplaatst: 9 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2018 Aan welke regels voldeed de blauwe sticker op de wagen van Weyts van een tijdje geleden ?Dat was ook een mooie 20151018 Sticker KEUKENGAS.pdf Bob, Opel Zafira 1600 , 150 pk , CNG. 5 plaatsen.40 000 km. Verbruik rond de kerk: 5.3 kg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen