Populair bericht Pitpoint_BE Geplaatst: 24 september 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 24 september 2018 (aangepast) Hieronder een overzicht van de volgende CNG-stations van PitPoint, in verschillende fases van ontwikkeling. Hezemeer 1, 2430 Laakdal, Belgium Latitude: 51.110175 | Longitude: 5.028147 Chaussée de Philippeville 54, 6280 Gerpinnes (Loverval), Belgium Latitude: 50.370416 | Longitude: 4.467626 Wingene Steenweg 67, 8730 Beernem, Belgium Latitude: 51.122825 | Longitude: 3.326173 Gerard Mercatorstraat 2, 3920 Lommel, Belgium Latitude: 51.212124 | Longitude: 5.261047 24 september 2018 aangepast door Pitpoint_BE 3 2 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 24 september 2018 Delen Geplaatst: 24 september 2018 2 uren geleden, Pitpoint_BE zei: Hieronder een overzicht van de volgende CNG-stations van PitPoint, in verschillende fases van ontwikkeling. Hezemeer 14, 2430 Laakdal, Belgium Latitude: 51.110175 | Longitude: 5.028147 Op dat adres is een openbare sauna en wellnesscenter gelegen. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 24 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2018 4 minuten geleden, muscles zei: Op dat adres is een openbare sauna en wellnesscenter gelegen. Wij bouwen echt overal Goed gespot, het is Hezemeer 1, 2430 Laakdal --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 24 september 2018 Delen Geplaatst: 24 september 2018 29 minuten geleden, Pitpoint_BE zei: Wij bouwen echt overal Goed gespot, het is Hezemeer 1, 2430 Laakdal Tja, ik ben dat nu aan het bijplaatsen op mijn eigen website https://cng.muscleboykanan.com/ en voor de te volgen weg kijk ik op Google Maps. In Laakdal en in Gerpinnes (Loverval) betreft het telkens een Total-tankstation. In Beernem is het een Power-tankstation, en in Lommel een nieuw te bouwen tankstation op een bestaand industrieterrein. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 24 september 2018 Delen Geplaatst: 24 september 2018 Weeral te ver.? Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sm4rty Geplaatst: 24 september 2018 Delen Geplaatst: 24 september 2018 10 uren geleden, Pitpoint_BE zei: Gerard Mercatorstraat 2, 3920 Lommel, Belgium Latitude: 51.212124 | Longitude: 5.261047 Jihaa!! Fantastisch nieuws. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 25 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2018 16 uren geleden, pluxy zei: Weeral te ver.? In welke regio woon je? --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 25 september 2018 Delen Geplaatst: 25 september 2018 1 uur terug, Pitpoint_BE zei: In welke regio woon je? Dat staat hier: 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimberley Geplaatst: 3 oktober 2018 Delen Geplaatst: 3 oktober 2018 Lees ik het goed? Beernem? ? wanneer is deze gepland? ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 4 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2018 10 uren geleden, Kimberley zei: Lees ik het goed? Beernem? ? wanneer is deze gepland? ? Ja hoor Ik bezorg je zo snel mogelijk een update! 1 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fortitude Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 Lees ik dit goed, een CNG station in Lommel? Geweldig nieuws! Enige idee qua timing? Kwestie van niet te snel een keuze te maken qua voertuig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Pitpoint_BE Geplaatst: 8 oktober 2018 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 Voor Lommel en Beernem mikken we op Q1 2019, maar zoals altijd onder voorbehoud want Willem Elsschot zei het honderd jaar geleden al: 'tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.' En voor die periode een CNG-auto van de nieuwe generatie kopen wordt toch moeilijk ... 1 2 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 1 uur geleden, Fortitude zei: Lees ik dit goed, een CNG station in Lommel? Geweldig nieuws! Enige idee qua timing? Kwestie van niet te snel een keuze te maken qua voertuig. Van zolang het PitPoint-station in Lommel nog niet operationeel is, zal het rijden worden naar het Dats24-tankstation dat einde dit jaar of begin volgend jaar zal open gaan aan de splinternieuwe Colruyt aan de Peerderbaan 17-19 in Hechtel-Eksel. Afhankelijk van waar je woont in Lommel zal dat een tiental kilometers rijden worden in enkele richting. Dat is de helft van wat ikzelf moet afleggen vooraleer ik een CNG-tankstation tegenkom. Ik moet namelijk ook wachten tot het einde van dit jaar voordat het tweede Dats24-tankstation in Sint-Truiden opent. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fortitude Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 6 uren geleden, Pitpoint_BE zei: Voor Lommel en Beernem mikken we op Q1 2019, maar zoals altijd onder voorbehoud want Willem Elsschot zei het honderd jaar geleden al: 'tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.' En voor die periode een CNG-auto van de nieuwe generatie kopen wordt toch moeilijk ... Dat zal inderdaad praktisch onmogelijk zijn. Ik had echter niet gedacht dat reeds op een dergelijk korte termijn de realisatie zou plaatsvinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fortitude Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 4 uren geleden, muscles zei: Van zolang het PitPoint-station in Lommel nog niet operationeel is, zal het rijden worden naar het Dats24-tankstation dat einde dit jaar of begin volgend jaar zal open gaan aan de splinternieuwe Colruyt aan de Peerderbaan 17-19 in Hechtel-Eksel. Afhankelijk van waar je woont in Lommel zal dat een tiental kilometers rijden worden in enkele richting. Dat is de helft van wat ikzelf moet afleggen vooraleer ik een CNG-tankstation tegenkom. Ik moet namelijk ook wachten tot het einde van dit jaar voordat het tweede Dats24-tankstation in Sint-Truiden opent. Dat is inderdaad op dit moment het probleem van een te gering aanbod. Vele mensen (waaronder ikzelf) stellen daarom de aankoop uit. Indien ik nu reeds op CNG zou rijden zou ik naar Bree, Beringen of Geel (alle drie Dats24-tankstations) moeten rijden wat toch wel gemiddeld 25 km enkel is. Ik werk tegen de Nederlandse grens, maar ook in Nederland is het dichtstbijzijnde tankstation dat CNG heeft (nl. Eindhoven) ongeveer 20 km verwijderd van mijn normale route. Ik wist overigens niet dat in Hechtel-Eksel een CNG tankstation vanDats24 komt. Dit zal dichterbij zijn en aangezien deze in Lommel voor het eerste kwart van 2019 gepland staat zal ik dus twee keuzes hebben. Hopelijk is er niet teveel vertraging qua realisatie van de tankstations. Heb je een ergens een idee qua levertijd van een CNG wagen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 (aangepast) 6 uren geleden, Pitpoint_BE zei: Willem Elsschot zei het honderd jaar geleden al : 'tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.' Mooi dat je die schrijver aanhaalt ! Voor zij die de versregel (uit Het Huwelijk (1910) in zijn gehele context willen lezen - met wederwoord na 100 jaar van de wederhelft (uit 2010 van Tom Lanoye) : https://web.archive.org/web/20140222020550/http://www.lanoye.be/tom/uncategorized/het-huwelijk-de-wederhelft Een wederwoord uit 1997 van Adriaan van Dis (Zo gruwelijk voor Caroline) : https://www.dbnl.org/tekst/_lit003199801_01/_lit003199801_01_0015.php 8 oktober 2018 aangepast door Koen C Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 23 minuten geleden, Fortitude zei: Dat is inderdaad op dit moment het probleem van een te gering aanbod. Vele mensen (waaronder ikzelf) stellen daarom de aankoop uit. Indien ik nu reeds op CNG zou rijden zou ik naar Bree, Beringen of Geel (alle drie Dats24-tankstations) moeten rijden wat toch wel gemiddeld 25 km enkel is. Ik werk tegen de Nederlandse grens, maar ook in Nederland is het dichtstbijzijnde tankstation dat CNG heeft (nl. Eindhoven) ongeveer 20 km verwijderd van mijn normale route. Ik wist overigens niet dat in Hechtel-Eksel een CNG tankstation vanDats24 komt. Dit zal dichterbij zijn en aangezien deze in Lommel voor het eerste kwart van 2019 gepland staat zal ik dus twee keuzes hebben. Hopelijk is er niet teveel vertraging qua realisatie van de tankstations. Heb je een ergens een idee qua levertijd van een CNG wagen? Afhankelijk van het model Q1 of Q2 van 2019 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sm4rty Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 9 uren geleden, Fortitude zei: Lees ik dit goed, een CNG station in Lommel? Geweldig nieuws! Het Total station komt tegenover de Delorge en langs Renewi en wijkt dus nog iets van de adresgegevens die hier nu zijn geplaatst. En de grondwerken zijn al uitgevoerd, dus lijkt me Q1 2019 haalbaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 9 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2018 19 uren geleden, Fortitude zei: Enige idee qua timing? Kwestie van niet te snel een keuze te maken qua voertuig. Stuur maar een privébericht als je het wil weten voor een bepaald model/bepaalde fabrikant. 1 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fortitude Geplaatst: 12 oktober 2018 Delen Geplaatst: 12 oktober 2018 Op 9/10/2018 om 09:51, Pitpoint_BE zei: Stuur maar een privébericht als je het wil weten voor een bepaald model/bepaalde fabrikant. Hier kom ik zeker nog op terug wanneer ik ga rondkijken voor een wagen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen