Populair bericht victor Geplaatst: 24 september 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 24 september 2018 Gisteren was ik in de buurt van Doornik in Wallonië en moest ik mijn CNG-tank bijvullen op een plaats waar Dats24 niet aanwezig was, dus ik probeerde het Esso-station, dat uitgerust is met een Enora CNG-tankstation. De prijs was 1,09 € / kg en er was geen indicatie over de kwaliteit van CNG ... Eerste verrassing, het tanken van de auto was echt snel. Minder dan 2 minuten... ik heb nooit zo snel gedaan op een Dats24-station. Tweede verrassing: de tank van mijn Audi A5 g-tron kon worden gevuld met 19,10 kg! Een cijfer dat ik nooit heb bereikt in andere CNG-stations (vorig record was 18,20 kg in Dats24 Hasselt). Terug op weg analyseerde de Audi-computer de CNG en meldde dat de kwaliteit 100% was : dat Doornik Esso / Enora CNG dus H-gas levert. Nutteloos om te zeggen dat mijn ervaring zeer positief was. Ik ben benieuwd naar de ervaring van andere aardgasrijders over dit CNG-tankstation. Aarzel niet om het te proberen als je in de buurt bent. 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
victor Geplaatst: 25 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2018 Deze morgen heb ik 19,7 kg in mijn A5 getankt. Dit station is uitstekend... het was 0 graden buiten, dus het gas is dichter... 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 Prijs vorige zaterdag: 1.069 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen