Ga naar inhoud

Getinte ruiten

Lage Emissie Zone
 Delen

Aanbevolen berichten

• Bedankt 1

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dr Nick zei:

Niet in België leverbaar ?

Hoezo niet leverbaar? 

https://www.solarplexius.co.uk/Sun-protection-car-tinting/volkswagen/caddy-maxi/2017

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn wel geen “getinte” ruiten, maar ik had op mijn Golf VI Variant zonneschermen van Sonniboy vanaf de B-stijl tot en met de achterruit. Je hebt ze voor verschillende merken en types met 100% pasvorm.

Daar was ik ook wel content van qua warmtereductie en inkijk van buitenaf.

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is waar, maar als ik nederlands selecteer komt er te staan: 'levering enkel in nederland' 

Dus dacht ik even door te gaan op dat elan en aangezien er geen Belgisch vlagje staat....

Maar als jij kan laten leveren thuis, laat maar weten, dan ga ik ook proberen te bestellen

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...