Lage Emissie Zone Geplaatst: 15 september 2018 Delen Geplaatst: 15 september 2018 (aangepast) Kan iemand verklaren waarom er bij een tankstation op CNG 2 slangen aan de tank koppeling zijn verbonden ? En waarom is de ene slang opvallend dikker dan de andere? 15 september 2018 aangepast door Lage Emissie Zone VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 15 september 2018 Delen Geplaatst: 15 september 2018 eentje is voor, natuurlijk, de aanvoer van gas, en de andere is voor terugvoer als je afkoppelt en voor het meten van de druk denk ik ook nog 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 15 september 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 15 september 2018 De ene dient om de tank te vullen. De andere dient om te kunnen loskoppelen. Er wordt een soort van tegendruk gemaakt anders kan je niet ontkoppelen 3 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Groengas Geplaatst: 15 september 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 15 september 2018 De dunne slang is de gasretour. Die wordt gebruikt om de druk in het tankpistool/nozzle na het tanken af te voeren. Als de druk weg is kan het pistool losgekoppeld worden. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2018 Eerlijk gezegd: ( off topic ) als ik kijk naar de prijs van LPG dan vind ik dat aardgas goedkoper MOET WORDEN. Als de politiek dit nog snel regelt voor de verkiezingen gaan ze niet verschieten met hun verkiezingsuitslag. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen