Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

onderhoudsshema Seat Leon

Danny

Aanbevolen berichten

Weet er iemand waar ik een onderhoudsschema kan vinden van een Seat Leon 1.4 TGI

Hiermee bedoel ik een schema waardat vermeld staat wat er moet gebeuren bij een bepaalde km stand.

De garagist zei me om bij het volgend onderhoudsbeurt (ergens in de 70000km) de bougies te vervangen maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze bij CNG voertuigen veel langer meegingen..

Daarvoor lijkt zo een schema handig

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 jaren later...
49 minuten geleden, Tom M. zei:

zelfde vraag als Danny: heeft nog steeds niemand een onderhoudsschema van dit type wagen?

De bougies zitten in het motorblok van de automotor 1400cc TGI, exact dezelfde motor als die van de VW Golf 1.4 TGI en exact dezelfde motor als die van de Skoda Octavia 1.4 G-Tec. Er bestaat slechts één 1400cc-motor die specifiek voor CNG aangepast is door Volkswagen, en die gebruikt werd voor de modellen van Seat, VW, Skoda en Audi.

De bougies van dit type motor dienen inderdaad ongeveer na 60.000 km vervangen te worden.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...