Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
maartenleemans

Tankstation buiten dienst?

Recommended Posts

Als regelmatig CNG-gebruiker heb je het ongetwijfeld al meegemaakt dat een CNG-station buiten dienst is. Aangezien de tankstations nog niet dik gezaaid zijn, betekent dat veelal ver omrijden.
DATS24 zegt aan een systeem te werken om de klanten op de hoogte te houden, tot dan kunnen we elkaar informeren: https://www.facebook.com/groups/statusCNG/. Als je de groep toevoegt aan je favorieten, krijg je via je smartphone een pushmelding bij een nieuw bericht in de groep.

Thanks Maarten, deze pagina had ik al gevonden.

Is een leuke toevoeging voor de CNG-rijders in België.

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Vandaag wou ik gaan tanken te Geel en beide pompen zijn daar buiten dienst.

Al lang naar het schijnt !

10 uren geleden, Bruno zei:

Vandaag wou ik gaan tanken te Geel en beide pompen zijn daar buiten dienst.

Al lang naar het schijnt !

Wat ik begrepen had was dat ze begin december stuk waren en terug gerepareerd, nu weer defect...

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Allee,

Vandaag willen gaan tanken bij Imog Harelbeke en ook pomp buiten dienst !!

Is al de 2e keer in 1 week tijd dat ik zo een ervaring meemaak, eerst te Geel en nu te Harelbeke.

Als het zo verder gaat zal cng rijden niet in de lift geraken, tis altijd wat, en heb al enkele maanden terug al verschillende malen bij een defecte pomp bij Delrue Anzegem gestaan ook!!

Die is zeker een afrader en als je hem belt weet hij wel altijd een uitleg.

15 minuten geleden, Bruno zei:

Allee,

Vandaag willen gaan tanken bij Imog Harelbeke en ook pomp buiten dienst !!

Is al de 2e keer in 1 week tijd dat ik zo een ervaring meemaak, eerst te Geel en nu te Harelbeke.

Als het zo verder gaat zal cng rijden niet in de lift geraken, tis altijd wat, en heb al enkele maanden terug al verschillende malen bij een defecte pomp bij Delrue Anzegem gestaan ook!!

Die is zeker een afrader en als je hem belt weet hij wel altijd een uitleg.

Dag Bruno,

zie je het zitten dat te posten op de Facebookgroep? Ik weet dat hij nog klein is, maar hoe meer info over de pompen, hoe relevanter deze is (en dat doe ik heus niet ter eer en glorie van mezelf hoor :)). Als je de facebookapp op je smartphone hebt en je stelt deze groep in om pushmeldingen van te krijgen, krijg je een melding bij een nieuw bericht. En zo sta je hopelijk niet meer voor een tankstation 'buiten dienst'. Tenzij je natuurlijk de eerste bent die ontdekt dat de pomp buiten werking is... Tot Dats24 en de concurrenten een eigen systeem verzinnen om te melden wat de status van de pompen is, kunnen we maar proberen elkaar op de hoogte te houden...

• Vind ik leuk 2