Ga naar inhoud
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Singles Day 2018

Recommended Posts

Prijzen in dollar per gallon (3,78 liter). Voor CNG is dat in GGE (Gasoline Gallon Equivalent) om geen appels met peren te moeten vergelijken zoals in Europa met liters en kilo's.

Tankstation in Zuid-Wisconsin. Heb veel duurdere prijzen gezien in Chicago.

PS: E-85 is Ethanol.

IMG_1969.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ik dat dan goed : $ 1.99 voor 3,78 l => (afgerond) $ 0.53 / liter ?  😲

CNGusa.JPG.728c732ca3225a25bc882b125332a960.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden, JoBé zei:

Heb ik dat dan goed : $ 1.99 voor 3,78 l => (afgerond) $ 0.53 / liter ?  😲

CNGusa.JPG.728c732ca3225a25bc882b125332a960.JPG

0,59 € / liter voor benzine.. brandstof is echt belachelijk goedkoop in de VS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Moet ook met die slurpers die daar rondrijden (alhoewel er al heel veel kleine(re) wagens rondrijden).

Grote pickup...8L...stopt aan de supermarkt en laat de motor draaien om de wagen intern wat koel te houden (Page, Arizona, het kan er warm zijn).

Pas 40 min later komt de eigenaar weer buiten en rijdt dan verder, in een koele wagen. Zo goedkoop is de benzine in de US of A.

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden, Lange_666 zei:

Moet ook met die slurpers die daar rondrijden (alhoewel er al heel veel kleine(re) wagens rondrijden).

Grote pickup...8L...stopt aan de supermarkt en laat de motor draaien om de wagen intern wat koel te houden (Page, Arizona, het kan er warm zijn).

Pas 40 min later komt de eigenaar weer buiten en rijdt dan verder, in een koele wagen. Zo goedkoop is de benzine in de US of A.

In het stemhokje moeten we dat ook maar eens voor elkaar krijgen dat onze brandstof betaalbaar wordt, de prijzen nu zijn een SCHANDE!!!

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Lange_666 zei:

En in de winter, waar het keihard vriest, rijden ze speciaal kilometers ver naar een tankstation met bediening om zelf niet te hoeven uit te stappen. Uiteraard laten ze de motor draaien tijdens de tankbeurt.

Qua aantal grote benzineslurpers is er toch 'n groot verschil tussen den buiten (boeren en stielmannen) en stedelijk gebied waar de meerderheid Europese en Aziatische auto's zijn. Pick-Ups hebben trouwens een andere nummerplaat: TRUCK, wat bij ons de camionetten zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Lange_666 zei:

Ons sociaal systeem heeft nu eenmaal een prijs. Als ik mag kiezen tussen het onze of dat van VS, geef mij het onze maar.

Ons sociaal systeem wordt gefinancierd door de sociale bijdragen die (bijna) iedereen betaalt. De vele taksen op brandstoffen en auto's zouden moeten herinvesteerd worden in het wegennet, zodat dit eens eindelijk fatsoenlijk wordt.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minuten geleden, wimdc zei:

Ons sociaal systeem wordt gefinancierd door de sociale bijdragen die (bijna) iedereen betaalt. De vele taksen op brandstoffen en auto's zouden moeten herinvesteerd worden in het wegennet, zodat dit eens eindelijk fatsoenlijk wordt.

onder dat principe, hoe ga je dan bv de zorg, of de politie e.d. betalen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen