Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
nonzerosumgame

Greenpoint Brasschaat

Recommended Posts

2 uren geleden, nonzerosumgame zei:

Mijn eerste tankbeurt bij GreenPoint Brasschaat gedaan. Best handig, dat station ligt hier vlak achter de hoek. Jammer genoeg zijn ze wel duurder als DATS, maar voor het dichtstbijzijnde station moet ik zeven kilometer omrijden.

Wat is momenteel de prijs daar per kg ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
45 minuten geleden, muscles zei:

Wat is momenteel de prijs daar per kg ?

€1,03/kg, tegenover €0,97/kg bij DATS Schoten.

Dat is nog altijd niet enorm duur, maar 't is nu ook geen moeite om eens te informeren denk ik dan 😁

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, nonzerosumgame zei:

€1,03/kg, tegenover €0,97/kg bij DATS Schoten.

Dat is nog altijd niet enorm duur, maar 't is nu ook geen moeite om eens te informeren denk ik dan 😁

Ik woon daar niet in de omgeving. Ik heb gelukkig bij mij overal H-gas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blijkbaar is het antwoord in mijn doel folder terecht gekomen. In ieder geval geeft een tankkaart geen voordeel op zoals dat wel het geval is bij een xtra kaart van DATS. Jammer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, nonzerosumgame zei:

Blijkbaar is het antwoord in mijn doel folder terecht gekomen. In ieder geval geeft een tankkaart geen voordeel op zoals dat wel het geval is bij een xtra kaart van DATS. Jammer.

Greenpoint Supplies is dan ook maar een kleine onderneming die helemaal niet te vergelijken valt met een multinational zoals de Colruyt-groep (DATS).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 16/7/2018 om 00:36, muscles zei:

Greenpoint Supplies is dan ook maar een kleine onderneming die helemaal niet te vergelijken valt met een multinational zoals de Colruyt-groep (DATS).

Klopt inderdaad.

Zou het trouwens kunnen dat het gas van een hogere calorische waarde is ondanks dat het in dezelfde regio ligt? Ik heb net nog eens getankt bij Greenpoint en de wagen geeft een kwaliteit van 90% aan t.o.v. maar 80% bij DATS Vilvoorde, waar ik maandag aan €0,97 tankte. Aangezien de prijs hetzelfde is bij DATS Schoten als in Vilvoorde, zou het logisch zijn dat de calorische waarde ook ongeveer hetzelfde is. Dat zou alleszins het prijsverschil kunnen verklaren.

Ik zal 't laten weten als ik eens bij DATS Schoten heb getankt.

aangepast door nonzerosumgame

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, nonzerosumgame zei:

Klopt inderdaad.

Zou het trouwens kunnen dat het gas van een hogere calorische waarde is ondanks dat het in dezelfde regio ligt? Ik heb net nog eens getankt bij Greenpoint en de wagen geeft een kwaliteit van 90% aan t.o.v. maar 80% bij DATS Vilvoorde, waar ik maandag aan €0,97 tankte. Aangezien de prijs hetzelfde is bij DATS Schoten als in Vilvoorde, zou het logisch zijn dat de calorische waarde ook ongeveer hetzelfde is. Dat zou alleszins het prijsverschil kunnen verklaren.

Ik zal 't laten weten als ik eens bij DATS Schoten heb getankt.

Hoogcalorisch gas bij Greenpoint in Brasschaat? Dat kan je alleen te weten komen als je veel meer kilometers aflegt met dezelfde hoeveelheid kilogram die je getankt hebt. Als je dus bijvoorbeeld ongeveer 360 km aflegt met 15 kg CNG van Greenpoint.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen