Populair bericht Jeranimo Geplaatst: 16 juni 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 16 juni 2018 Sinds deze week zijn wij trotse eigenaar van een nieuwe Skoda octavia combi g-tec in de kleur race blue. Pack ambition comfort Pack ambition gps Pack ambition look Rearview camera Panoramisch open dak 230v stopcontact + 2x usb achteraan Ik ben 32 jaar, mijn vriendin 29 en een zoontje van 10 maanden. We wonen in noord Limburg (jaja met weinig cng stations in de buurt?) Tot nu 150 km gedaan met volle tevredenheid. Iedereen veel veilige km! Groetjes Jeroen 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lucky Geplaatst: 16 juni 2018 Delen Geplaatst: 16 juni 2018 Proficiat met uw aankoop.☺️ Eigenlijk valt het wel mee hier in Noord-Limburg met de mogelijkheid om cng te tanken, mits een beetje te plannen. Je kan dichtstbij in Bree tanken, verder dan in Houthalen of in Geel. Weet dat er in het najaar een tankstation van Dats24 bijkomt in Hechtel. 1 Skoda Octavia Berline Ambition 1,4 G-TEC 81KW 8PK 101gr/km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Golf Variant Geplaatst: 18 juni 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 18 juni 2018 Proficiat met de nieuwe wagen, maar een paar foto's om ons mee te laten genieten zouden het pas echt af maken (voor ons ?). Veel plezier met je nieuwe wagen! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeranimo Geplaatst: 19 juni 2018 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2018 Heb voorlopig maar 1 foto ? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 19 juni 2018 Delen Geplaatst: 19 juni 2018 1 uur geleden, Jeranimo zei: Heb voorlopig maar 1 foto ? Geeft niet. Mooi, mooi !!! ? 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 19 juni 2018 Delen Geplaatst: 19 juni 2018 (aangepast) 7 uren geleden, Jeranimo zei: Heb voorlopig maar 1 foto ? De meesten weten het hier wel: niet mijn kleur maar past wel goed bij de bank. Mijn bank (klant geweest in dat kantoor èn er gewerkt). En in de stad (jaja, maar ik heb destijds voor "vrijheid" gestemd) waar ik 27 jaar graag heb gewoond ... ? 19 juni 2018 aangepast door JoBé 2 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen