Ga naar inhoud
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Singles Day 2018
Pitpoint_BE

Levering Golf TGI Comfortline 1.4 TGI BlueMotion 81 kW (110 pk)

Recommended Posts

Proficiat en hopelijk zijn we snel 22/6 want die laatste dagen kunnen soms lang duren.

Je schrijft dat je een betere audio-installatie genomen hebt wat bedoel je daarmee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27/6/2018 om 14:30, Pitpoint_BE zei:

Hij is vanmorgen geleverd! :)

De CNG-sticker achterop is heel subtiel, niet meer die lelijke grote die je vaak ziet.

Audio: ik bedoel de 8" touchscreen Discover Media upgrade met oa Carplay, Rear Assist, App Connect, ...

In mijn Golf GTi (lang voor mijn CNG-periode :)) had ik een Dynaudio systeem, dat was natuurlijk veel beter :) 

Foto? 😁

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een heerlijke auto! Ik ben superblij met de kleur (Silver White - verandert met het zonlicht) en de DSG-bak.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Pitpoint_BE zei:

Niet de beste, zo ziet hij er wel heel wit uit, maar soit.

Bedankt !

Maar zo zien we de CNG-sticker nog niet 😉

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Pitpoint_BE zei:

zo ziet hij er wel heel wit uit 

ik vind wit bij een aantal auto's héél mooi, maar 't is zo rap vuil hé 😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even snel vuil als een andere alleen valt het iets meer op.

De mijne is een donkerblauwe, zondagavond gekuist, maandagavond al weer onder een laag stof. En ook dat zie je...

(om van de nodige "witte" vogelstront nog maar te zwijgen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vreemde beslissing.... de golf TGI is niet meer verkrijgbaar in NL?

zie: www.autoweek.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden, Jarlax zei:

Vreemde beslissing.... de golf TGI is niet meer verkrijgbaar in NL?

zie: www.autoweek.nl

Het is echter belangrijk om goed na te denken wat je leest : Volkswagen schrapt de 1.4 TGI van de prijslijst van de Golf, de enige krachtbron binnen het Golf-gamma die aardgas lust.

Deze 1.4 TGI is ook in België geschrapt want hij wordt vervangen door de nieuwe 1.5 TGI.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan enkel "goed nadenken" als je alle info hebt.

Als je niet weet dat de 1.4 vervangen wordt door de 1.5 lijkt het alsof er geen TGI meer in het aanbod zal zitten. Goed nadenken zal dan niet veel helpen.

Autoweek.nl had hier beter wat meer complete info gegeven en het geeft nog maar eens aan dat de huidige journalistiek dikwijls half werk is. Nu leidt het artikel tot verwarring.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor de info, ik was niet op de hoogte van wijziging van de 1.4 naar 1.5. In het artikel wordt dit ook niet vermeld, als Ik nu de reactie’s lees van de lezers op autoweek, staat het soms wel gemeld door de lezers zelf🙂

artikel is duidelijk onvolledig

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

weet er iemand of de VW Caddy dan ook van een 1.5 TGI zal voorzien worden ipv een 1.4 TGI?

We staan op het punt van een Caddy TGI te bestellen, maar die 1.5 vind ik de moeite om nog even op te wachten als dat kan...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Normaal zal elke VW motor van 1.4TGI 110 pk naar 1.5TGI 130 pk gaan... dus zowel bij de Golf als bij de Caddy maar ook bij Skoda en Seat zal die verandering er komen... De 1.4 TGI voldoet blijkbaar niet meer aan de nieuwe normen die zullen gelden vanaf september.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen