Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

VW Golf Variant TGI

Lupuc

Aanbevolen berichten

Op 2/6/2018 om 23:15, Lupuc zei:

Ik moet nu nog wel naar de technische controle voor de eerste ingebruikstelling van mijn af-fabriek trekhaak.

Indien je de trekhaak enkel gebruikt voor een fietsendrager en/ of aanhangwagen van minder dan 750 kg Max. Toegelaten Massa : zeg duidelijk tegen de keurder(s) dat die trekhaak moet gekeurd worden voor - 750 kg. 

Zo moet je maar terug naar de keuring als je auto 4 jaar wordt.

Indien je de trekhaak / auto laat keuren voor zijn maximaal toegelaten trekgewicht (meer dan 750 kg), moet je elk jaar naar de keuring voor keuring trekhaak. 

Indien je er een caravan of aanhangwagen van meer dan 750 kg mee wil trekken, is het uiteraard nodig dat je de trekhaak laat keuren voor zijn maximale toegelaten te trekken massa.

• Bedankt 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Lupuc zei:

Vadaag mijn nieuwe Golf Variant Tgi gaan ophalen. 14 dagen na productie. Perfecte timing van Vw. Vandaag heb ik de  Cng tank zo goed als leeg gereden na een rit van 300km. Ik ben wat gaan cruisen in Nederland langs de rivieren. Mijn eerste ervaring aan de Dats24 pomp te Schoten was een succes en een plezier voor de portemonnee . Ik moet nu nog wel naar de technische controle voor de eerste ingebruikstelling van mijn af-fabriek trekhaak. Foto's komen later deze week.

Proficiat @Lupuc! Geniet ervan ?

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2018 om 14:39, Koen C zei:

Indien je de trekhaak enkel gebruikt voor een fietsendrager en/ of aanhangwagen van minder dan 750 kg Max. Toegelaten Massa : zeg duidelijk tegen de keurder(s) dat die trekhaak moet gekeurd worden voor - 750 kg. 

Zo moet je maar terug naar de keuring als je auto 4 jaar wordt.

Indien je de trekhaak / auto laat keuren voor zijn maximaal toegelaten trekgewicht (meer dan 750 kg), moet je elk jaar naar de keuring voor keuring trekhaak. 

Indien je er een caravan of aanhangwagen van meer dan 750 kg mee wil trekken, is het uiteraard nodig dat je de trekhaak laat keuren voor zijn maximale toegelaten te trekken massa.

Trekhaak werd maandag gekeurd tot 750kg. Eerst volgende keuring in 2022 ?. Persoonlijk vind ik het geldklopperij voor een trekhaak af fabriek. Maar waar trek je de grens. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lupuc zei:

Trekhaak werd maandag gekeurd tot 750kg. Eerst volgende keuring in 2022 ?. Persoonlijk vind ik het geldklopperij voor een trekhaak af fabriek. Maar waar trek je de grens. 

@Lupucverwacht je maar ineens aan een cng-keuring ( met xtra € achter te laten natturlijk). Zie dat je weet hoeveel tanks en hoeveel kg erin steekt, want ze moeten het weten en zij weten het natuurlijk niet hé, je kan ook tegen sluitingsuur gaan , dan worden ze helemaal krikkel?

aangepast door pluxy
  • Hahaha 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...