muscles Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 16 mei 2018 CNG in het DATS 24-station in Deinze Naast traditionele brandstoffen aan lage prijzen, tankt u vanaf vrijdag 25 mei 2018 ook CNG (aardgas voor voertuigen) in het station van Deinze. CNG is goedkoper en milieuvriendelijker. Daarnaast geniet u ook een groter rijcomfort. Nieuwe vloerbekleding DATS 24 zorgt voor een constante verbetering van zijn stations. Daarom plaatsen we een nieuwe vloerbekleding in het station in Deinze op 24 mei. Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, sluiten we het station op 24 mei. Vanaf 25 mei kunt u er opnieuw tanken in een aangenaam en vernieuwd kader. Tot binnenkort in Deinze! Bron: Dats 24 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yves618 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 Hello, het is heel goed. Hoe lang duurde het werk? Hoe lang moet ik verbinding maken met het gasnetwerk? Sterker nog, ik zou graag de totale duur weten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 22 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2018 5 uren geleden, Yves618 zei: Hello, het is heel goed. Hoe lang duurde het werk? Hoe lang moet ik verbinding maken met het gasnetwerk? Sterker nog, ik zou graag de totale duur weten? Ik zou dat graag ook allemaal willen weten maar ik denk niet dat Dats 24 dat bekendmaakt. Heb je eigenlijk zelf al contact opgenomen met Resa betreffende de aardgasaansluiting van Beyne-Heusay en Seraing? http://www.resa.be/contact/contact-gaz/ Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yves618 Geplaatst: 23 mei 2018 Delen Geplaatst: 23 mei 2018 8 uren geleden, muscles zei: Ik zou dat graag ook allemaal willen weten maar ik denk niet dat Dats 24 dat bekendmaakt. Heb je eigenlijk zelf al contact opgenomen met Resa betreffende de aardgasaansluiting van Beyne-Heusay en Seraing? http://www.resa.be/contact/contact-gaz/ Hallo, Ja, ik heb contact met ze opgenomen. Ze wachten op de toestemming van de gemeente. Het is niet Resa die voor plezier blokkeert en ze willen ook graag de verbinding maken. Ik zal meer details schrijven in het artikel Seraing en Beyne-Heusay 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen