Ga naar inhoud

Recommended Posts

Ik denk eraan om in juni naar de airshow in Aalborg (Denemarken) te gaan. Blijkbaar is het daar vrij karig op vlak van CNG 🤔

Anderzijds kan ik die afstand (1.035 km) in principe overbruggen met een volle CNG tank + een volle benzinetank. Rond Aalborg is een CNG station dus daar kan ik eventueel terug opvullen voor de terugtocht.

Iemand tips?

aangepast door DeNbEiRe_84

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twee keer gaan tanken tijdens ons verlof. Één keer in Kopenhagen bij E-On. Deftige druk, drie pompen, H-gas (Biomethaan)

En de tweede keer in Fredericia bij NGF. Ook bio-gas, voldoende druk, twee pompen (ééntje voor trucks en ééntje voor personenwagens.)

IMG_20180805_103217-2304x1728.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, nonzerosumgame zei:

Twee keer gaan tanken tijdens ons verlof. Één keer in Kopenhagen bij E-On. Deftige druk, drie pompen, H-gas (Biomethaan)

En de tweede keer in Fredericia bij NGF. Ook bio-gas, voldoende druk, twee pompen (ééntje voor trucks en ééntje voor personenwagens.)

Dat is toch wel raar. Het officiële gas- en elektriciteitsbedrijf in Hongarije is ook E-On en het logo is exact hetzefde. Dat is dus Deens van oorsprong.

Maar het tankstation is van OK. Dat komt oorspronkelijk uit Zweden en heeft in Nederland al verschillende tankstations van onder andere Q8 overgekocht.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, muscles zei:

Dat is toch wel raar. Het officiële gas- en elektriciteitsbedrijf in Hongarije is ook E-On en het logo is exact hetzefde. Dat is dus Deens van oorsprong.

Maar het tankstation is van OK. Dat komt oorspronkelijk uit Zweden en heeft in Nederland al verschillende tankstations van onder andere Q8 overgekocht.

E-On is een Duitse multinational die zich in verschillende landen heeft ingekocht. OK heb ik in Nederland precies ook al gezien, inderdaad!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uit nieuwsgierigheid : prijs van 1 kg CNG in Denemarken ?  (omgerekend tegen huidige wisselkoers)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, muscles zei:

De CNG-prijs bedraagt 11,950 Deense Kroon per kg. omgerekend € 1,603 !!!

Da's dan netjes tussen de prijs van diesel en benzine ...  😕

denemarken.JPG.c771ae62fbcee5a2d923a259e45b521a.JPG

Touring

• Triest 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen