Ga naar inhoud
Aardgasrijder.be wordt gesponsord door Mefirst! Betaal jij ook te veel voor je autoverzekering? Vergelijk nu online de beste autoverzekering via Mefirst.be: de vergelijkingssite voor verzekeringen
Log in om dit te volgen  
muscles

Stem op Muscles voor...

Recommended Posts

4 uren geleden, Koen C zei:

Is dat de partij "Muscles from Brussels" ?

liever mussels from Brussels, bij Den Boer op de Vismet zijn ze superlekker !

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, deverhelst zei:

liever mussels from Brussels, bij Den Boer op de Vismet zijn ze superlekker !

Daar is het toch nog te vroeg voor, is het nie? Dat begint toch pas in de maand juli.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, muscles zei:

Als jullie op mij stemmen (volgend jaar bij de federale verkiezingen) dan zorg ik er voor dat de vrijstelling er komt tot en met 2025 (met eventuele uitbreiding tot en met 2030) !!! 😉

Meen je het dat wij op jou kunnen stemmen? Zo ja dan lees ik alvast graag je partijprogramma. Een link naar informatie is dus interessant 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

Meen je het dat wij op jou kunnen stemmen? Zo ja dan lees ik alvast graag je partijprogramma. Een link naar informatie is dus interessant 😉

Bij de vorige federale verkiezingen van 2014 heb ik mee gedaan. Maar als ik ook maar een tipje van de sluier licht, dan kan iedereen die een beetje speurwerk verricht op Wikipedia, mijn echte naam en voornaam te weten komen.

Ik ben echter niet van plan om mee te doen met de verkiezingen van 2019 want ik wil geen politicus zijn.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen