Ga naar inhoud
DeNbEiRe_84

Hangt hij links of rechts ... je sticker? 🤔

Hangt hij links of rechts ... je sticker?  

23 stemmen

1. 1. Hangt hij links of rechts ... je sticker?

• Mijn CNG-sticker hangt LINKS
    • Mijn CNG-sticker hangt RECHTS
    • Mijn CNG-sticker hangt op een andere plaats
      0
    • Ik heb meer dan 1 CNG-sticker op mijn wagen

Recommended Posts

Heb dit jaar ook de switch gedaan van zwaar geremde naar 750 kg geremd. Wel comfort van geremd maar niet de sleur van keuring enz....

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

mss een idiote vraag i.v.m de verplichte CNG sticker: mag ik hem ook langs de binnenzijde van mijn achterruit zichtbaar hangen met een klein plakbandje? om zo in regel te zijn met de wetgeving. Aangezien ik liever geen stickers op mijn carrosserie zou plakken. (alsde garage dat al niet doet met de aflevering 😂)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, ArnoldDW zei:

mss een idiote vraag i.v.m de verplichte CNG sticker: mag ik hem ook langs de binnenzijde van mijn achterruit zichtbaar hangen met een klein plakbandje? om zo in regel te zijn met de wetgeving. Aangezien ik liever geen stickers op mijn carrosserie zou plakken. (alsde garage dat al niet doet met de aflevering 😂)

Zolang hij zichtbaar is 👌

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ArnoldDW klopt, hij moet goed zichtbaar zijn.

Let dus wel op bij verduisterde ramen ;) Op de keuring kunnen ze daar misschien moeilijk over doen, omdat de sticker niet 'WIT' is, maar eerder grijs.

Binnen plakken mag dus zeer zeker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

@ArnoldDW klopt, hij moet goed zichtbaar zijn.

Let dus wel op bij verduisterde ramen ;) Op de keuring kunnen ze daar misschien moeilijk over doen, omdat de sticker niet 'WIT' is, maar eerder grijs.

Binnen plakken mag dus zeer zeker.

@Aardgasrijder  ik heb geen verduisterde ramen besteld, gewoon standaard golf variant, dus zal wel geen probleem geven hoop ik 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden, ArnoldDW zei:

@Aardgasrijder  ik heb geen verduisterde ramen besteld, gewoon standaard golf variant, dus zal wel geen probleem geven hoop ik 😛 

Dan zal het witte gedeelte van die sticker een beetje groenachtig zijn want die ruiten zijn standaard lichtjes groenachtig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, ArnoldDW zei:

En waarom dan niet de sticker plakken langs de buitenzijde van je raam? Ik zie niet onmiddellijk een voordeel aan het plakken aan de binnenzijde...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, JoBé zei:

Ik wel: hem onmiddellijk weghalen na de keuring 😋

Maar dat kan ook als die sticker aan de buitenzijde van je raam hangt....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou het niet mogelijk zijn om met een cuttermesje een strookje van 2mm van het papier van de sticker te snijden? Dan plakt die schijnbaar stevig vast, maar in werkelijkheid is die vlotjes los te krijgen...

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden, Puren zei:

Zou het niet mogelijk zijn om met een cuttermesje een strookje van 2mm van het papier van de sticker te snijden? Dan plakt die schijnbaar stevig vast, maar in werkelijkheid is die vlotjes los te krijgen...

Als het dien dag van de keuring dan juist stormweer 🌪️ is, of een windvlaag... bye, bye CNG-sticker 😉

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, Golf Variant zei:

Maar dat kan ook als die sticker aan de buitenzijde van je raam hangt....

Idd, maar dan duurt dat langer èn mag je een jaar (of 2, indien <100k) later een nieuwe kopen/plakken. 

aangepast door JoBé

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, JoBé zei:

Idd, maar dan duurt dat langer èn mag je een jaar (of 2, indien <100k) later een nieuwe kopen/plakken. 

Oké ja je moet er telkens een nieuwe opplakken, maar dat is ook omdat je wenst rond te rijden zonder wettelijke sticker... dus je koopt 10 stickers hier (€ 28) en je bent gerust voor de normale levensduur van je wagen (15 jaar). 

Een herkeuring omdat je geen wettelijke sticker hebt kost je waarschijnlijk meer, of het risico dat je ooit een controle hebt en een boete krijgt omdat je geen sticker hangen hebt, of....

PS die jij slaat niet op jou persoonlijk maar op iedereen die zo wenst te handelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen