Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 4 mei 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 4 mei 2018 Vanaf 25/05/2018 gelden er in Europa strengere regels omtrent het gebruik van persoonlijke gegevens. Binnenkort treden de nieuwe Europese privacyregels in werking. Het gaat om de zgn. General Data Protection Regulation, afgekort ‘GDPR’. De GDPR vervangt de nationale privacywetgeving van alle Europese lidstaten. De meeste nationale wetgevingen dateren uit de vroege jaren negentig en zijn dus al lang niet meer aangepast aan de digitale realiteit van de eenentwintigste eeuw. Aangezien Aardgasrijder ook persoonlijke gegevens van leden bijhoudt, zoals bv. emailadres, naam,... werden de richtlijnen voor het gebruik van de website geüpdate. De privacyverklaring en bijhorende regels die van toepassing zijn voor de GDPR-wetgeving werden hierin opgenomen. Het nieuwe privacybeleid kan hier worden geraadpleegd: https://www.aardgasrijder.be/forum/guidelines/ Ter info, artikel 2 werd volledig vernieuwd naar de nieuwe standaard. Enkele relevante links rond de GDPR:https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection_nlhttps://gdpr-eu.be/wat-is-gdpr/ 1 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 Moeten we niks ondertekenen... ? Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Aardgasrijder Geplaatst: 6 mei 2018 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 6 mei 2018 Goh... ik kan dat forceren in te stellen als je terug gaat inloggen In feite is er niets gewijzigd ten opzichte van voorheen, ik verkoop geen gegevens van aardgasrijders, privacy neem ik heel serieus. Ik stuur ook geen mailings rond enzovoort. 1 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Golf Variant Geplaatst: 6 mei 2018 Delen Geplaatst: 6 mei 2018 Mocht iedereen zo voorzichtig omgaan met persoonlijke gegevens zou die ganse wetgeving niet nodig zijn. Dank je om een voorbeeld te zijn hoe het kan (en zou moeten zijn)! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen