Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Steven Vermoere uit Leuven. Na jarenlang dieselen, ben ik overstag gegaan om een Golf TGI Comfortline Silver White (met alle rijhulpsystemen er bij) te kopen.

De bestelling gedaan op 21 januari met leverdatum 15 mei. Dus binnenkort zal ik kunnen tanken aan het CNG-station bij DATS Heverlee dat binnenkort opent :-))) (zal wel voorlopig pitpoint worden, maar ik zal toch die 350€-cheque ergens moeten verteren).

Maar een vraagje aan diegene die onlangs, in dezelfde periode, hebben besteld. Ik zie hier dat iedereen hier zijn VW al heeft gehad, veel vroeger dan de vooropgestelde datum. Zelfs mensen die later hebben besteld, hebben hem al.

Ik heb afgelopen zondag een mail gekregen van VW met de melding dat ik binnenkort mijn nieuwe auto heb en dat ik accessoires mocht kopen. Het was ondertekend door de sales van de garage. Toen ik hem echter mailde, viel hij uit de lucht en kon nog geen datum zeggen. Goede communicatielijnen binnen VW ?

Blijkbaar is "binnenkort" het sleutelwoord bij mijn aankoop, want dat hoor ik dus altijd...

Wanneer hebben jullie die mail gekregen dat hij binnenkort wordt geleverd? 

En hoe lang heeft het dan nog geduurd tegen dat jullie hem konden afhalen? 

Alvast bedankt om me in te lichten.

• Vind ik leuk 1

Met vriendelijke groeten,

Steven

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik volg mee. Besteld eind januari en ook levering half mei. Volgens de dealer zal hij volgende week in productie gaan.

Ik merk ook verschillen in bestel- en leverdata. Ik stel me dus de vraag of alles van dezelfde band rolt, of dat dir afhankelijk van de uitvoering en de opties is.

Hier is wel een interessante video betreffende de Variant-productie in de fabriek in Zwickau, Duitsland.

• Vind ik leuk 1

Knipsel.JPG.5f00e32586493e9e88e16a99c5d1bee0.JPG

Volkswagen Golf Variant 1.4 TGI (2018)

Volkswagen Polo 1.0 (2017)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op het forum.
Vaak is de productiedatum ook afhankelijk van de levering van bepaalde materialen (opties).

Zo zijn er verhalen bekend van levertijden van een panoramisch open dak, dat kan oplopen tot 7 maanden vertraging, of bepaalde zetels die slecht leverbaar zijn wegens populariteit.

@DeNbEiRe_84 bedankt voor het filmpje.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is een Variant video maar op een gezamelijke lijn, zowel Variant als gewone Golf. Te zien vanaf 2:20 in de video bij de framerwissel. Eerste model is een Variant, model na de framerwissel is een gewone Golf.

Ook nog oud type KTL (anti-roest behandeling: 3:36). Bij de nieuwe tuimelt de wagen, eens ondergedompeld, helemaal rond.

• Bedankt 1

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat klopt, het is de pré-facelift.

Maar wel eens boeiend om het productieproces te zien ?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de Skoda mannen (en vrouwen) onder ons ?

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aha....eerste binnenkort is vanaf morgen 10 uur ingevuld :-). Het ging opeens snel. ...

Golf Comfortline TGI 1.4 - Silver White. Een kleur dat ik nog niet veel heb gezien. 

• Vind ik leuk 2

Met vriendelijke groeten,

Steven

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...