Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Dats24 Melle: drukprobleem


Aanbevolen berichten

Slechts 10 kg kunnen tanken, en dan nog in 3 beurten, na telkens opnieuw met de betaalautomaat te moeten jongleren.

Klantendienst gebeld: ze gaven toe dat er in Melle de laatste tijd veel problemen met compressoren zijn.

Ook vandaag waren de monteurs al ter plaatse geweest; tegen de avond zou het probleem van de baan moeten zijn. Hopelijk voor eens en voor altijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net ook problemen ondervonden bij het tanken in Melle.

Na 3 pogingen slechts 5 kg getankt. Jammer dat ik net wou tonen aan mijn vrouw hoe CNG tanken wel is o.O

Onze auto wordt gedeeld en ik hoop in de toekomst zoveel mogelijk gebruikers naar de pomp te krijgen maar dan zullen toch eerst de problemen opgelost moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Wouter.

Zou ik je mogen vragen ook eens een belletje te doen naar de klantendienst van Dats 24?  02 363 51 52 (24/7)

Met hoe meer we het melden, hoe meer prioriteit ze eraan (zouden moeten) toekennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een tweet naar @colruytgroup wil al eens helpen, heb ik al ondervonden, want dat leest potentieel het hele internet mee natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een medewerker van de technische dienst aan lijn gehad (die daar trouwens zelf ook CNG tankt) maar die kon mij niet precies vertellen wat nu het probleem was. De eerste keer dat ik ging tanken daar (een 2-tal weken geleden) was er ook al iamand aan de pomp aan het werk en die had het over een softwareprobleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook (toevallig) in Melle, er kan 15.56kg in mijn VW Golf (en was echt leeg).

Wel leuk dat het H-gas is, was ook een verrassing!

 

Wat me opviel is dat het pompen nauwelijks stopte voor de drukmeting, dit in tegenstelling tot de Total in Hoboken, waar het nogal traag gaat...Maar toen was mijn tank niet leeg (40% nog gevuld). Misschien dat het een verschil geeft?

aangepast door CNGarni
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe voller de tank, hoe meer druk de pomp moet steken om de laatste kilootjes erbij te kunnen proppen.  Dat is dus idd. een factor.

Het zal je ongetwijfeld al opgevallen zijn dat de eerste kilo's er sneller ingepompt raken dan de laatste, en dat de pomp naar het einde van de tankbeurt toe hoorbaar begint te 'kreunen' om er bij een bijna volle tank (onder 200 bar aan druk) nog iets bij te krijgen.  Detecteert de pomp 200 bar aan het vulpistool, dan gaat ze ervanuit dat je tank vol zit, en stopt de tankbeurt (bij Dats 24: rood stop-knopje op de pomp stopt met knipperen = einde tankbeurt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...