Populair bericht golfcng Geplaatst: 10 april 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 10 april 2018 Gegroet aardgasrijders, Na een kleine 2 maand wachttijd ben ik mijn Golf TGI dit weekend gaan ophalen bij de dealer. Na 15 jaar gedieseld te hebben, is deze motor qua lawaai een verademing, zo stil!!!. Ook voldoende trekkracht, enz... Het tanken verloopt zeer vlot. Nu een goeie 300 km op de teller, hopende dat ik nog veel leuke km's met deze wagen ga kunnen doen. Ik heb de officiële Belgische sticker wat bijgesneden zodat ie minder groot uitvalt (was op advies van de dealer). De keuring zal niet moeilijk doen binnen 4 jaar hoop ik... Ik volgde al een tijdje het forum hier. Bedankt aan de initiatiefnemers van dit forum voor alle info omtrent CNG, die geholpen hebben aan mijn keuze. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 10 april 2018 Delen Geplaatst: 10 april 2018 Welkom hier op het forum @golfcng ! Je mag je in de eerste plaats gelukkig prijzen dat je de normale wachttijd van 2 maand hebt gehad. Welke Golf heb je: de gewone Golf of de Golf Variant? Welke kleur? Heb je misschien een foto? 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht golfcng Geplaatst: 10 april 2018 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 10 april 2018 Ja, zo te lezen hier heb ik geluk. Nu enkel bestelbaar met nieuwe 1.5 motor en levering eind dit jaar zei de dealer mij. Het is een gewone Golf, indiumgrey. 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 11 april 2018 Delen Geplaatst: 11 april 2018 Quote Ik heb de officiële Belgische sticker wat bijgesneden zodat ie minder groot uitvalt (was op advies van de dealer). De keuring zal niet moeilijk doen binnen 4 jaar hoop ik... Haha, creatief ! Het is nu hetzelfde model als die aardgasrijder verkoopt. Het zal er van af hangen naar welk keuringsstation je gaat (en van de keurder zelf) of ze de sticker OK vinden. Ik neem binnenkort het risico niet : de officiële zal er dan ook op plakken. Heb je nog van de actie van Dats / d'Ieteren kunnen genieten met de aankoop ? Alhoewel : je hebt al "chance" genoeg gehad met de zo snelle levering ! Geniet ervan ! 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht golfcng Geplaatst: 12 april 2018 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 12 april 2018 Heb bij de aardgasrijder.be 2 stickers besteld, die kunnen in het handschoenkastje tegen dat het nodig is voor de keuring... maar die gaan er daarna terug af...!!! En ja, heb nog van de DATS/d'Ieteren actie kunnen genieten... dus nog meer 'chance' gehad ? Bedankt, zal ik doen! ? 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen