Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
KerstKerst

Recommended Posts

48 minuten geleden, Bochie zei:

Dag mede-CNG rijders. Ik ben Alain en nieuw hier op dit forum. Na een 25 jarige diesel loopbaan hebben we vandaag eindelijk de knoop door gehakt emoji6.png Ik ben er dan ook van overtuigd hier een hele hoop info en ervaringen te vinden emoji106.png

Hallo Alain,

Welkom op het forum.

Je schrijft "eindelijk besteld". Welke auto en type van de VAG-groep heb je besteld?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

5 uren geleden, muscles zei:
Hallo Alain,
Welkom op het forum.
Je schrijft "eindelijk besteld". Welke auto en type van de VAG-groep heb je besteld?

De golf 7 variant 1.4 tgi, ze zijn bezig met een 1.5 dacht ik maar de benzinetank is veel kleiner naar het schijnt en hier in Vlaanderen vindt je genoeg cng pompen dus vandaar toch gekozen voor de huidige configuratie. Ook de lange wachttijd vond ik minder plezant. Nu heb ik hem halverwege april. Toch vreemd dat als je vraagt bij de dealer in Oudenaarde of er iets in stock staat hij niks terug vindt en je dan bij een ander plots 3 stockwagens ziet staan...

• Bedankt 1

En blijkbaar staat er al een topic van mij maar ik dacht dat het niet verzonden was, Tapatalk is ook nieuw voor me

3 uren geleden, Bochie zei:

Toch vreemd dat als je vraagt bij de dealer in Oudenaarde of er iets in stick staat hij niks terug vindt en je dan bij een ander plots 3 stockwagens ziet staan...

Hangt ervan af in welke stock ze kijken, de officiële stock via de officiële software die d'Ieteren en de dealers gebruiken of de stock die nog circuleert bij de dealers (via http://www.webstore.vw.be/) maar waarvan de wagens niet opduiken in de officiële software. Onlangs hetzelfde meegemaakt voor een Beetle Cabrio, niks in de officiële stock maar nog wel via de link. Voor d'Ieteren zijn dit verdoken wagens (dixit een verkoper bij d'Ieteren Zaventem).

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

2 uren geleden, Lange_666 zei:
 Hangt ervan af in welke stock ze kijken, de officiële stock via de officiële software die d'Ieteren en de dealers gebruiken of the stock die nog circuleert bij de dealers (via http://www.webstore.vw.be/) maar waarvan de wagens niet opduiken in de officiële software. Onlangs hetzelfde meegemaakt voor een Beetle Cabrio, niks in de officiële stock maar nog wel via de link. Voor d'Ieteren zijn dit verdoken wagens (dixit een verkoper bij d'Ieteren Zaventem).

De dealer had er 6 laten binnen komen, nu staan er nog 2...

2 uren geleden, Lange_666 zei:

Voor d'Ieteren zijn dit verdoken wagens (dixit een verkoper bij d'Ieteren Zaventem).

Verdoken wagens? Wat is dat? Zijn die niet gekend door D'Ieteren? Waar komen die dan wel vandaan?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Ik weet niet of ze wel verdoken waren, tijdens het opmaken van de bon werd er gebeld naar een district manager van d’Ieteren ivm een net afgelopen actie.

17 uren geleden, Bochie zei:

De golf 7 variant 1.4 tgi

Kurkuma Yellow? :D

• Vind ik leuk 2

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf Variant 1.4 TGI (2018)

Volkswagen Golf IQ Drive 1.0 TSI (2020)

2 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:
 Kurkuma Yellow? 

Nee ik ben altijd voor zwart gegaan maar het laatste jaar was ik dat beu, machtige kleur met evenveel onderhoud...ik ben voor het saaie zilver grijs gegaan

• Hahaha 1

1 uur terug, Bochie zei:

Nee ik ben altijd voor zwart gegaan maar het laatste jaar was ik dat beu, machtige kleur met evenveel onderhoud...ik ben voor het saaie zilver grijs gegaan emoji23.png

Reflex of Tungsten? Ik heb de Tungsten besteld?☺️

• Vind ik leuk 1

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf Variant 1.4 TGI (2018)

Volkswagen Golf IQ Drive 1.0 TSI (2020)

8 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:
Reflex of Tungsten? Ik heb de Tungsten besteld

Reflex

• Vind ik leuk 1

Ondertussen rijden we al rond en het bevalt heel goed ? toch blij met de “oude” versie want wie graag naar Frankrijk of Engeland gaat blijft voorlopig met cng nog wat in de kou staan. En 12l benzine is nu wel heel weinig in dat geval...

• Vind ik leuk 1