Ga naar inhoud
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
muscles

Prijzen van benzine, diesel en LPG

Recommended Posts

5 uren geleden, Sertitude zei:

Amai zoveel op lpg, af fabriek??

maar de bmax wordt toch niet meer gemaakt?

Het is niet omdat ze in die cataloog staan dat die af-fabriekauto's op LPG hier in België ook ingevoerd worden! In Nederland bvb wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, geen B-max meer. Als ik zoek op autoscout, zijn alle Ford's op LPG (auto's, geen pick-up) enkel in Italie te vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, muscles zei:

Het is niet omdat ze in die cataloog staan dat die af-fabriekauto's op LPG hier in België ook ingevoerd worden! In Nederland bvb wel.

Hoi ,

toen we een oplossing vroegen rond ons probleem bij de 500L living cng : dus geen 7 plaatsen, geen trekhaak ed .. werd met duidelijk vermeld dat zij alle voertuigen ook op lpg leverden zonder een echte toegift te doen op comfort, buiten het reservewiel dat dan verdween :) : dus wel 7 plaatsen, trekhaak en 2000 euro goedkoper ( toen toch ) dan cng! Dus lees het eerder als OP VRAAG bij sommige merken. Sommige merken raden het af anderen is het enkel op vraag.

gr,

Ive

• Bedankt 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Ivivke zei:

Sommige merken raden het af anderen is het enkel op vraag.

Skoda-garage Peusens in Hasselt raadt het alleszins af voor Skoda-auto's !! Ze hebben er al serieuze problemen mee gehad. Skoda-auto's zijn heel geschikt om op CNG te rijden, maar NIET op LPG.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Prijs DATS gezakt volgens mij, was 1,02 (L gas), nu 098 of 0,99€, was er al half voorbij toen ik het zag.

edit: effe opgezocht, 99 cent dus.

aangepast door stefanmiler
aanvulling
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, stefanmiler zei:

Prijs DATS gezakt volgens mij, was 1,02 (L gas), nu 098 of 0,99€, was er al half voorbij toen ik het zag.

edit: effe opgezocht, 99 cent dus.

Inderdaad, € 0,990/kg maar de CNG-prijs van H-gas van Dats24 is niet gezakt. Da's wel raar.

2018-12-05de_CNG-prijs-Dats24-Diest.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mag ook wel, de helft van hun L-gas stations haalt maar 10.0156kWh.

Ik heb mij al altijd afgevraagd hoe het komt dat stations die toch dicht bij elkaar liggen een andere calorische waarde laten optekenen?

Verschillende netten?  

image.png.098105e473da11e8080fb43b7bd288f2.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Lange_666 zei:

Mag ook wel, de helft van hun L-gas stations haalt maar 10.0156kWh.

Ik heb mij al altijd afgevraagd hoe het komt dat stations die toch dicht bij elkaar liggen een andere calorische waarde laten optekenen?

Verschillende netten?

idd, verschillende gasnetwerken. L-gas gaat er uiteindelijk wel volledig uitgaan. Maar dat is iets van lange adem

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen