Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018

Hendrik Decort

Leden
  • Aantal items

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

3 Neutraal

Over Hendrik Decort

  • Titel
    Beginnend lid

Recente bezoekers van dit profiel

133 profielweergaven
  1. stefaan wil je mij nog eens mailen want ik ben al u gegevens kwijt !
  2. Na mijn voertuig een week te zijn getest op CNG werd er uiteindelijk een nieuwe bekabeling geplaatst en een nieuwe boordcomputer, het schokken is daarmee opgelost. Heb een commerciële geste gevraagd aan Ssangyong België en die ook gekregen. 50 % korting op een volledige set winterbanden gekregen. Hopelijk zaak opgelost !
  3. Maandag terug naar garage geweest, er is verleden week geen update geweest ! Garage mij niet verwittigd. Kwamen met andere oplossing voor de dag van ssangyong. Moet voertuig opnieuw binnen leveren, ssangyong gaat het voertuig takelen tot bij Van Meenen. Gaan zelf hun technieker mee sturen. Ssangyong zou een nieuw besturingsprogramma hebben voor de CNG-installatie. Doch ik moet wachten tot 3 december, garage heeft momenteel geen vervangwagen ! En we doen verder ....
  4. pluxy wat bedoel je, is dat geen goede installateur ?
  5. Inderdaad verder ben ik ook tevreden en wat betreft Van Meenen ik weet het niet heeft meer dan een uur rond gereden met mij en ook een update gedaan van zijn programma, doch hij kon er niets meer aan doen en had met de installatie van ssangyong die ze hem zelf aanboden geen ervaring. Ik plaats deze maar zegde hij ??
  6. Ja de mijne ook in Eeklo bij Van Meenen, zoals ik al schreef weet hij ook geen raad ! Ben ook al geweest. Deze week hoop ik te mogen gaan voor de nieuwe update software al geloof ik hier niet in. Nu bericht schrijven naar Ssangyong Benelux eens zien wat ze te zeggen hebben.
  7. Ja de mijne ook in Eeklo bij Van Meenen, zoals ik al schreef weet hij ook geen raad ! Ben ook al geweest. Deze week hoop ik te mogen gaan voor de nieuwe update software al geloof ik hier niet in. Nu bericht schrijven naar Ssangyong Benelux eens zien wat ze te zeggen hebben. Stefaan je mag mij altijd contacteren via hendrikdecort@msn.com
  8. Ik laat je iets weten, ik ben uit Buggenhout, moest deze week naar garage dus voor de software update , nog geen nieuws, zal eens gaan horen deze week. Ik ga ook een aangetekend schrijven sturen naar verkoper en ssangyong Benelux. Wordt vervolgd.
  9. Ben aan het wachten volgens ssangyong zou het gaan om een fout in het computersysteem van de wagen er zou een software instaan van een handgeschakelde wagen en moet voor een automatische zijn ? Ik stel mij daar veel vragen bij. Als ik op benzine rijd schokt hij niet. Ze gingen de software opsturen naar de garage. Ben benieuwd
  10. Hoi, heb een nieuwe ssangyoung XLV sapphire automatisch 1,6 benzine , rijd ook op CNG (3 tanks) heb er nog geen prettige ervaringen mee gehad . 1700 km op teller, is van in het begin beginnen schokken steeds als ik tussen de 30 en 50 km / uur rijd. Doet dit niet wanneer ik op benzine rijd. Ben zelf terug geweest bij de installateur aangewezen door ssangyong. heeft er een uur aan bezig geweest en zijn pc aangehangen voor updates. Resultaat voertuig schokte soms nog harder tijdens de testritten met de plaatser. Betrokkene vond geen oplossing, hij plaatste deze stukken maar voor ssangyong en had geen ervaring ermee, kon er niets aan doen. Dus voertuig schokt nog steeds.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...