Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 30-10-19 in alle zones

  1. Vannacht, een passat met cng sticker in cohem duitsland. Blij dat hij de parkeer plaats bij ons huurhuisje 236 van Roompot warm hield. Maar mag deze toch verlaten graag ... er komt een hybrideke op te staan ??....
    3 punten
  2. Werken tijdens de vakantie... rustiger op de baan nadien op verlof gaan en dan is het op verlof ook weer rustiger
    1 punt
  3. Iedereen is hier op reis, of wat ? En ik maar werken.... +/- 16.35, E19 richting A'pen aan de Craeybeckxtunnel : zwarte Opel Astra break.
    1 punt
  4. Vandaag een zwarte Skoda Octavia Combi gespot en gisteren ook al Landal Hochwald in Kell Am See Duitsland. Belgische sticker met Dats nummerplaat. Nummerplaat 1 TRZ
    1 punt
  5. +/ 0650, ring rond Lier : donkergrijze Fiat Doblo (passagiersversie) van een schildersbedrijf. +/- 07.20, E19 richting Brx - ter hoogte van afrit Vilvoorde : zwarte Skoda Octavia Combi.
    1 punt
  6. ik ben 's avonds nog eens terug gegaan. Het station werkte weer en ik kreeg mijn tank (die volledig leeg was) tot 19 kg gevuld terwijl de officiële inhoud 17,4 kg is. de druk is dus prima daar (als ie werkt).
    1 punt
  7. Zoals iedereen want wie is het altijd eens met politieke meningen.. Wie van jullie is er tegen nieuwe verkiezingen? Het gaat niet goed met dit land.
    1 punt
  8. Misschien kan je eens horen bij een VW garage hoeveel korting jij kan krijgen bij het inleveren van je huidige wagen voor een nieuwe CNG Caddy Maxi af fabriek ( of tweedehands ). Laten inbouwen kost een bom geld voor een upgrade van een oude wagen terwijl een nieuwe wagen uitgerust is met nieuwere technologie en opties die je nu misschien niet aan boord hebt.
    1 punt
  9. @mathn Ik begrijp echt niet goed waarom je CNG achteraf zou laten inbouwen in een VW Caddy terwijl de VW Caddy en de Caddy Maxi af-fabriek geleverd worden met een CNG-installatie. Kijk hieronder eens naar de screenshot met de gegevens van deze twee modellen: de Caddy heeft een rijbereik van 630 km op CNG en ongeveer 130 km op benzine. De Maxi heeft een rijbereik van 790 km op CNG en ongeveer 130 km op benzine. Dat is toch voldoende, niet?
    1 punt
  10. @Socrates Ik weet dat er in het Verenigd Koninkrijk camera's bestaan (camera's bevestigd aan een paal) met luidsprekers. Men is daar dus in staat om via microfoon antisociaal gedrag te beïnvloeden. Dit zou men dan ook makkelijk kunnen doen aan CNG/LNG-stations. Nauwgezet moet iemand in een controlekamer in de gaten houden als er iemand van plan is op de noodknop te drukken en dan luid "No !" te roepen. Dat verstaat elke buitenlandse chauffeur.
    1 punt
  11. Nieuwe Volkswagen Golf 8 TGI: de compacte Duitser in CNG-uitvoering Officieel gepresenteerd op donderdag 24 oktober 2019 behoudt de 8e generatie van de compacte Duitser zijn aardgasmotor. De lancering wordt verwacht in 2020. Benzine, diesel, oplaadbare hybriden maar ook CNG. Onder het TGI-label blijft de nieuwe generatie Golf trouw aan de CNG-technologie. Op technisch vlak lijken er geen wijzigingen te zijn aangebracht aan deze nieuwe aardgasversie. Dit is niet verwonderlijk omdat het vorige model al aan het begin van het jaar met de komst van een nieuwe motor en meer autonomie in de CNG-modus was aangepast. Onder de motorkap bevindt zich een viercilinderblok van 1,5 liter - hetzelfde als dat van de nieuwe Seat Leon TGI. Met een vermogen van 130 pk wordt hij aangedreven door drie CNG-tanks met een totale capaciteit van 17,3 kilo en een kleine 9-liter hulpbenzinetank. Als het merk de officiële cijfers voor deze nieuwe gasversie nog niet heeft verstrekt, zou de actieradius in wezen dezelfde moeten zijn als die van de vorige generatie, goedgekeurd op 422 km in WLTP-cyclus. Nieuw ontwerp en uitrusting Gebaseerd op een geoptimaliseerde versie van het Golf 7-platform, heeft deze nieuwe Golf vrijwel identieke afmetingen. Hij is 4.284 mm lang, 1.789 mm breed en 1.456 mm hoog met een wielbasis van 2.636 mm. Aan de ontwerpkant zijn de veranderingen veel belangrijker. Terwijl het silhouet van deze nieuwe Golf dicht bij het silhouet van zijn voorganger ligt, vertoont de voorkant een echte breuk met de vorige 7 generaties. Ongehoord, de optiek is veel meer gespannen. Ze worden aangevuld met een brede LED-strookverlichting die de twee lampen met elkaar verbindt (bij sommige versies) en een honingraatrooster. Aan de achterzijde is de nieuwe Golf uitgerust met nieuwe verlichting en een monogram met de naam in het midden van de achterklep. Binnenin zijn de veranderingen ook belangrijk. Moderner is het dashboard voorzien van een dubbel digitaal paneel. Terwijl de huidige trend in de richting van steeds grotere schermen gaat, doet het Duitse merk het tegenovergestelde. Het centrale aanraakscherm neemt dus toe van 9,2 naar 8,25 inch, terwijl de instrumentatie beperkt is tot 10,25 inch diagonaal, vergeleken met 12,3 inch in de vorige versie. Een keuze die wordt gecompenseerd door de komst van een nieuw head-up display waarmee een deel van de rij-informatie op de voorruit kan worden geprojecteerd. Deze nieuwe Golf is compatibel met Android Auto en Apple Car Play en beschikt over een nieuw Car2X-communicatiesysteem waarmee de auto kan communiceren met aangesloten infrastructuren. Lancering in 2020 Op de Franse markt zal de Golf 8 vanaf begin 2020 in de handel verkrijgbaar zijn. In dit stadium is het niet bekend of de aardgasversie (NGT) gelijktijdig met de benzine- en dieselversie op de markt zal worden gebracht of dat er een vertraging van enkele maanden zal optreden... °Vertaald met www.DeepL.com/Translator van Gaz-Mobilité.
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Brussel/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...