Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf     

1. Vandaag
  2. Gisteravond omstreeks 21.30uur aan de Q8 in Houthalen, een al wat oudere zilvergrijze Mercedes cabrio met officiële sticker.
  3. is het niet tss 50-55eur/tank bij andere cngwagen keuring firmas?
  4. Gisteren
  5. dirk

Liever een auto op aardgas

https://www.auto55.be/nieuws/31388-duits-onderzoek-diesel-is-beter-voor-milieu-dan-elektrisch
  6. Met de stem en de uitspraak geen probleem, met wat ze allemaal uitkraamt daarentegen !
  7. Ik kan leven met (de stem en uitspraak van) Betty uit de Amundsen (Skoda Octavia)
  8. @Jan Robert Ik heb je bericht verplaatst naar CNG Tankstations België en samengevoegd met een eerder bericht van mij, van december 2017.
  9. vandaag getankt bij Q8 Zedelgem (mijn favoriet cng station) , 22kg aan 1.04 eur/kg voor de attente kijker, de cng tanks bevinden zich in de zone CNG (niet de ganse auto), ......dat gebeurt wel eens meer .😐 hier moet je ook opletten voor de auto's aan de andere pompen, het is soms wat wringen.
  10. Je moet het op papier staan hebben tegenwoordig, mondelinge afspraken tellen niet..
  11. Hoeveel strafpunten heb jij dan al? Lees ni graag reglementen. Die foto kan geregeld worden!😛
  12. Denk ik ook niet maar ne mens mag hopen (op een verstaanbare GPS). Mijnen Amundsen in de Skoda gaat nog (als je aandachtig luistert en tegelijk de straatnaam leest), Bitching Betty van mijnen VW Beetle is erbarmelijk slecht... in alle talen. Zelfs in het Duits. Daarom ben ik wat verwonderd dat men zoiets geen update geeft.
  13. aangezien het over een motorupdate gaat, denk ik niet dat de navigatie daarom ook geupdatet wordt.
  14. Ik zal het laten weten. (Allez, als ik er vanavond al mee ga mogen rijden. Ik ben er vrij zeker van dat mijn vrouw het eerste ritje gaat claimen.)
  15. Vind ik toch wel een toffe auto. Alleen wat duur.... En je mag er de LEugenZones niet mee binnen ☹️
  16. Scania vrachtwagen (vuilkar PMD) van IGEAN : vandaag om 10.00 uur, Boudewijnlaan te 2243 Pulle. Met officiële sticker helemaal bovenaan, amper zichtbaar.
  17. @Berthold uit Eupen er is iemand je voor geweest 😀🤡
  18. Afgelopen week
  19. Twee keer hetzelfde CNG-voertuig hier vermelden, mag niet. Dat staat in het forumreglement 😉 Daar kan je strafpunten voor krijgen 🤣. Tenzij je de tweede maal er een foto bijvoegt. Witte VW Passat Variant met lelijke CNG-sticker geparkeerd zien staan langs de Grootstraat in Wimmertingen om 20:55 uur vandaag, 18 april 2019.
  20. neeje, was aan het werk en kon niet direct aan de kodak.
  21. @pluxy die zonnebloem caddy... heb je daar een foto van of staat die ergens op het forum? Die wil ik wel eens zien 😀😀
  22. 18 April: 1. Voor de tweede maal gespot: de zonnebloem-caddy van kitobeer. 2. Baarle-hertog Molenstraat. 3. Stond vlak voor mij.
  23. vind ik ook.
  24. Ben eigenlijk eens curieus of Bitching Betty in de nieuwe 1,5 G-Tec nog steeds problemen heeft met het deftig uitspreken van straatnamen... Indien neen, zouden ze die update ook eens mogen doorspelen naar de oudere types GPS systemen.
  25. STHO

nieuwe wagen

Ik zou de aankoop van een CNG B-klasse zeker aanraden. Ik heb wat problemen gehad : een aantal keren gaf het systeem een foutmelding waarbij het niet meer mogelijk was op gas over te schakelen. Het euvel zou te wijten geweest zijn aan gebrekkige werking van sensoren, niet één keer maar verschillende keren. Echt gelukkig met de service van de garage ben ik niet. Eerder dan het mankement efficiënt aan te pakken werd ik zowat behandeld als een proefkonijn en dan nog in de garantieperiode. Nu lijkt het probleem van de baan. Dergelijke problemen zijn te wijten aan pech, niet structureel en komen voor bij alle merken. Om te besluiten als de mechaniek behoorlijk werkt heb ik niets dan goede ervaringen : zuinig en toch krachtig en comfortabel. Zolang de fiscale gunstmaatregelen gelden ook goedkoop.
  26. Tesla houdt de rem op de model 3 standaard en gaat voor de model 3 standaard + , dit om de kosten te reduceren in de productie. natuurlijk tegen een meerprijs. https://www.hln.be/geld/economie/autobedrijven/tesla-model-3-van-35-000-dollar-niet-meer-online-te-bestellen~aed58815/ Als de volgende eu-normen moeten worden gehaald mbt CO2-uitstoot, rekening houdend met de reële CO2-uitstoot van de elektrische voertuigen, met wat gaan we dan rijden? De VW XL1, gezien al de moeite om gewicht te reduceren, dan kan ik al meteen op dieet....😫 https://topgear.nl/autonieuws/volkswagen-xl1-te-koop/
  27. muscles

Opel Astra 1.4 CNG

Tja, ik ben er zelf al gaan tanken. Dus. Twee keer al getankt, denk ik.
  1. Laad meer activiteit
  • Nieuwe aanmaken...